Główną platformą komunikacji i kontaktów kampanii jest portal www.uskrzydlone.pl, a głównym przesłaniem kampanii jest myśl, że macierzyństwo nie oznacza konieczności porzucenia osobistych marzeń i aspiracji, nie każe też zrezygnować z samorealizacji czy rozwoju. Wszelkie inicjatywy podejmowane w ramach akcji zależą przede wszystkim od osób (oraz instytucji), które się do niej przyłączą, a także od ich zaangażowania i chęci działania. Kampania ma bowiem otwartą formułę, a idea, jaką kierują się jej pomysłodawcy, to wzbudzenie społecznej dyskusji o sytuacji młodych mam w Polsce i pobudzenie samych kobiet do aktywności.
Pomysłodawcy akcji chcą zwrócić uwagę na to, że w Polsce problemem są nie tylko niedogodności związane z infrastrukturą (brak podjazdów dla wózków, wysokie krawężniki itp.), ale przede wszystkim bariery świadomościowe, obyczajowe i prawne. Celem Uskrzydlonych jest zainicjowanie kontaktów, spotkań i dyskusji młodych mam, dzięki czemu łatwiejsze będzie pokonywanie barier i przekraczanie ograniczeń, jakie na swej drodze spotyka każda z nich.
Podstawą do opracowania i wdrożenia kampanii Uskrzydlone - szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko były liczne spotkania i rozmowy z mamami.
Więcej informacji: www.uskrzydlone.pl
(A.S.)
tagi: Candia ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....