Kampanie i Promocje

Uskrzydlone mamy mają głos!

Czwartek, 18 marca 2010
Ruszyła kampania prospołeczna pod hasłem: Uskrzydlone - szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko, której pomysłodawcą oraz organizatorem jest firma Candia, jeden z największych producentów w branży mleczarskiej.

Główną platformą komunikacji i kontaktów kampanii jest portal www.uskrzydlone.pl, a głównym przesłaniem kampanii  jest myśl, że macierzyństwo nie oznacza konieczności porzucenia osobistych marzeń i aspiracji, nie każe też zrezygnować z samorealizacji czy rozwoju. Wszelkie inicjatywy podejmowane w ramach akcji zależą przede wszystkim od osób (oraz instytucji), które się do niej przyłączą, a także od ich zaangażowania i chęci działania. Kampania ma bowiem otwartą formułę, a idea, jaką kierują się jej pomysłodawcy, to wzbudzenie społecznej dyskusji o sytuacji młodych mam w Polsce i pobudzenie samych kobiet do aktywności.

Pomysłodawcy akcji chcą zwrócić uwagę na to, że w Polsce problemem są nie tylko niedogodności związane z infrastrukturą (brak podjazdów dla wózków, wysokie krawężniki itp.), ale przede wszystkim bariery świadomościowe, obyczajowe i prawne. Celem Uskrzydlonych jest zainicjowanie kontaktów, spotkań i dyskusji młodych mam, dzięki czemu łatwiejsze będzie pokonywanie barier i przekraczanie ograniczeń, jakie na swej drodze spotyka każda z nich.

Podstawą do opracowania i wdrożenia kampanii Uskrzydlone - szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko były liczne spotkania i rozmowy z mamami.

Więcej informacji: www.uskrzydlone.pl 

(A.S.)

tagi: Candia ,