IGLOO, z siedzibą w Bochni i Starym Wiśniczu, to producent urządzeń chłodniczych oraz wyposażenia sklepów, punktów gastronomicznych i restauracji.
„Do rebrandingu przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu, dostrzegając konieczność zmian zarówno w wizerunku marki, jak i w kwestii działań poprawiających i usprawniających procesy produkcyjne. W ub.r. firma przygotowała się logistycznie do nowego etapu ekspansji. Zbudowaliśmy m.in. nową halę produkcyjną i wdrożyliśmy całkiem nowe systemy informatyczne, o znacznie większej niż do tej pory wydajności. A na przełomie 2009 i 2010 r. nasz dział marketingu opracował całkowicie nową strategię marketingową i podjęliśmy decyzje o jej wdrożeniu w roku 2010" - mówi Mateusz Kierepka, Chief Information Officer w IGLOO.
Pierwsze efekty implementacji nowej strategii właśnie stają się widoczne. Agencja brandingowa Dragon Rouge przygotowała dla IGLOO nowe logo i całkowicie nowe, całościowe corporate identity. Nowe logo i identyfikacja wizualna wyrażają nowoczesny charakter firmy, która stawia na dynamiczny rozwój i potrafi sprostać wymogom współczesnego rynku i potrzebom klientów. Z kolei agencja interaktywna Adweb przygotowała nowy portal korporacyjny IGLOO.
„Rok 2010 będzie dla nas przełomowy zarówno pod względem marketingowym jak i biznesowym. Przeznaczyliśmy na wprowadzenie wszystkich tych zmian i nowości budżet marketingowy rekordowy w całej historii naszej firmy, wielokrotnie wyższy od budżetów w latach poprzednich. Rebranding ma zaowocować podkreśleniem czegoś, co już od kilku lat jest faktem, ale czego do tej pory aż tak jasno nie komunikowaliśmy: IGLOO jest poważnym producentem z bardzo bogatą historią i dużymi osiągnięciami, ale jednocześnie firmą bardzo nowoczesną, doskonale zorganizowaną i zarządzaną oraz nieustannie się rozwijającą. Jest liderem, który chce w swojej branży wyznaczać trendy i skutecznie konkurować na rynkach międzynarodowych" - mówi Bartosz Mazurek, Marketing Manager IGLOO.
Nowy portal IGLOO jest już widoczny pod adresem www.igloo.pl. Jest on już spójny z nową identyfikacją wizualną IGLOO. Obecnie, we współpracy z agencją ŁubuDubu PR, trwają jeszcze ostateczne prace nad jego warstwą treściową. Serwis jest dostępny w 5 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej, francuskiej i hiszpańskiej.
Dodatkowym elementem portalu jest Wirtualny Doradca - awatar, który ma jeszcze bardziej podkreślać nowoczesność firmy IGLOO. Jest to najnowszej generacji rozwiązanie wspierające użytkowników serwisów internetowych w wyszukiwaniu w nich potrzebnych im informacji. Wirtualny Doradca korzysta z algorytmów sztucznej inteligencji, ma wygląd dynamicznej wideo-postaci i jest w pełni zintegrowany ze stroną IGLOO. Celem zastosowania Wirtualnego Doradcy jest ułatwienie klientom dostępu do oferty IGLOO oraz poszerzenie wachlarza sposobów obsługi klienta. Zakończony został właśnie I etap wdrożenia awatara, które na stronie www.igloo.pl przeprowadza firma InteliWISE - lider w rozwoju i sprzedaży technologii dla internetu nowej generacji na polskim rynku i jedyna polska spółka giełdowa, która ma swój oddział w Dolinie Krzemowej w USA.
„Portal wzbogacił się o rozwiązanie informatyczne, które jako InteliWISE wdrażamy u najbardziej innowacyjnych klientów w USA. Cieszymy się, że są w Polsce firmy tak innowacyjne jak IGLOO, które dostrzegają potrzebę wzbogacania stron nowoczesnymi multimediami, takimi jak Wirtualni Doradcy InteliWISE. Jesteśmy przekonani, że klienci IGLOO docenią intuicyjność nowej strony i narzędzi „samoobsługowych" - dodaje Marek Trojanowicz, szef IT firmy InteliWISE SA.
W ramach całościowego rebrandingu zaplanowanego przez IGLOO na cały 2010 rok, przewidziane są także m.in.:
- regularne działania promocyjne w kanale outdoor/indoor: billboardy, bannery, środki transportu, showroomy itp. - wszystkie kreacje i wizualizacje zostaną ujednolicone, by czytelniej budować nowy wizerunek marki IGLOO
- produkcja nowych materiałów handlowych i reklamowych: cenniki, katalogi produktów, gadżety itp.
- szkolenia dla partnerów handlowych, dealerów, pracowników punktów serwisowych
- kampania reklamowa w internecie oraz prasie branżowej
- zaangażowanie w projekty sponsoringowe - zarówno branżowe (współpraca ze stowarzyszeniami działającymi na rynku handlu i rynku spożywczym), jak i „masowe" (np. związane z ekologią czy sportem)
- aktywny udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych, z naciskiem na komunikowanie zmian w firmie oraz atrakcyjną prezentację najnowszych produktów
(Maja Święcka)
tagi: Igloo ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...