Kampanie i Promocje

Lidl Polska z nową kampanią stworzoną z myślą o najmłodszych i ich rodzicach

Poniedziałek, 04 kwietnia 2022
Nowa kampania marki Lupilu od Lidl Polska jest odpowiedzią na to, czego najbardziej na starcie młodzi rodzice potrzebują: zrozumienia, dodania im pewności siebie, a przy tym oferty artykułów, których jakości i bezpieczeństwa mogą być pewni.
Lupilu to gama produktów dedykowanych najmłodszym: pieluszki, pantsy, kosmetyki, nawilżane chusteczki, a do tego pierwsze dania dla maluszków – z certyfikatem BIO oraz ubranka dla najmłodszych. Odzież dla dzieci, oferowana w sieci Lidl Polska, można z powodzeniem prać w 60 stopniach, a w sklepach znajdziemy także ubrania z BIO bawełny, które są przyjazne dla skóry oraz natury. 

Produkty Lupilu znajdziemy w jednym miejscu, a w ramach oferty kupimy wszystko, czego potrzebuje nasze dziecko. Dzięki prostym zakupom zyskamy więcej czasu wolnego, który w rodzicielstwie jest naprawdę ważny.

Kampania Lupilu w nowej odsłonie została zaplanowana na kwiecień. Lupilu to marka własna sieci Lidl Polska obejmująca artykuły dla niemowląt i małych dzieci. W ramach kampanii przewidziano emisję spotu w telewizji, kampanię digital oraz działania w ramach social mediów.

Marki własne już jakiś czas temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za doskonałą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie. Aby spełnić rosnące oczekiwania najbardziej wymagających klientów, Lidl Polska oferuje serie pieluszek marki własnej – Lupilu PREMIUM i SOFT & DRY.  Zastosowano w nich nowe technologie, które zapewniają lepszy komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo potwierdzone certyfikatami, m.in. Instytutu Matki i Dziecka.

Pieluszki Lupilu z serii PREMIUM oraz SOFT & DRY znajdziemy w ofercie online na stronie https://www.lidl.pl/, a także stacjonarnie, we wszystkich sklepach Lidl Polska. Produkty są dostępne w ramach stałego asortymentu sieci.



tagi: Lidl Polska , kampania reklamowa , sieć handlowa , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,