Sieci handlowe z Polski i Niemiec ze wspólną inicjatywą dla uchodźców z Ukrainy
Piątek, 01 kwietnia 2022
Fundacja EDEKA z Niemiec postanowiła przekazać 750 000 euro (ok. 3 500 000 złotych) dla Fundacji Biedronki w celu wsparcia programu pomocy dla uchodźców. Chodzi o program kart przedpłaconych na zakupy.
Założeniem programu jest przekazanie uchodźcom karty na zakupy do sklepu Biedronka zasilanej kwotą 300 złotych przez trzy kolejne miesiące. Karty będą otrzymywać uchodźcy w najtrudniejszej sytuacji finansowej. Oprócz kart (i od nich odrębnie) Fundacja Biedronki będzie przekazywać uchodźcom również jednorazowe eKody na zakupy o wartości 50 złotych.
Pomoc Fundacji EDEKA jest dla nas niezwykle ważna. To kolejna uznana firma, która zdecydowała się wesprzeć działania pomocowe Fundacji Biedronki i przekazać darowiznę na program dla uchodźców. Tym samym łączna kwota, którą dysponuje Fundacja Biedronki na pomoc uchodźcom, wynosi ok. 23 milionów złotych - powiedziała Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki
Jesteśmy głęboko zaniepokojeni sytuacją w Ukrainie. Dlatego cieszymy się, że nasza darowizna dla Fundacji Biedronki pozwoli szybko, lokalnie i bez zbędnej biurokracji wesprzeć uchodźców - powiedziałaMarkus Mosa, CEO EDEKA Group
Grupa EDEKA jest wiodącym niemieckim detalistą spożywczym i posiada około 7000 sklepów EDEKA w Niemczech (prowadzonych głównie przez lokalnych niezależnych detalistów) oraz około 4000 sklepów Netto Marken-Discount.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.