Z rynku FMCG

POLOmarket rozpoczyna kolejną inicjatywę pomocową dla Ukrainy

Środa, 30 marca 2022
Od środy 30 marca klienci sklepów POLOmarket będą mogli kupić specjalnie oznaczone „Produkty z Dobrym Sercem”. Od każdej zakupionej sztuki takiego produktu sieć przekaże 1 zł lub 2 zł na cel akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy”. Artykuły będą oznaczone plakatami przy półce, tak, aby można było je w łatwy sposób zidentyfikować. Pełna ich lista będzie dostępna w gazetkach promocyjnych - tradycyjnej oraz online.
POLOmarket współpracując z Fundacją Polsat, przekazał do tej pory także ponad siedemnaście ton artykułów spożywczych pierwszej potrzeby, szkolnych, środków higienicznych i zabawek, które trafiły do uchodźców, w tym dzieci z ukraińskich domów dziecka, przebywających w ośrodku konferencyjnym Ossa pod Rawą Mazowiecką. Pobyt i opiekę nad dziećmi wspiera Fundacja Polsat.

Jednocześnie z uruchomionej 9 marca sprzedaży specjalnych toreb zakupowych „Niesiemy pomoc”, sieć przekazała już ponad 220 tysięcy złotych Polskiej Akcji Humanitarnej na cel akcji „SOS Ukraina”. Torby ze specjalnym oznaczeniem „Niesiemy pomoc” w języku polskim i ukraińskim dostępne są w sprzedaży we wszystkich sklepach POLOmarket. Można je nabyć w cenie 2 złote, a cały dochód z ich sprzedaży jest przekazywany PAH. Sieć zamierza zebrać w ten sposób i przekazać Polskiej Akcji Humanitarnej kolejne środki.




tagi: POLOmarket , Produkty z Dobrym Sercem , pomoc dla Ukrainy , sieć handlowa , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG ,