Kampanie i Promocje

„Duety z najwyższej półki” – rusza kampania marki Berlinki

Czwartek, 18 marca 2010
Ruszyła nowa kampania reklamowa Berlinek pod hasłem „Berlinki duo - Duety z najwyższej półki!". Komunikacja oparta została na koncepcji kreatywnej nawiązującej w humorystyczny sposób do znanych i niemal kultowych duetów filmowych. Spoty reklamowe emitowane będą w telewizji, kinach oraz Internecie.

„Berlinki duo to propozycja dla wszystkich tych którzy potrzebują tzw. „porcji na raz" swojej ulubionej Berlinki, czyli dwie parówki w opakowaniu jednostkowym do wyboru w wersji klasycznej lub z indyka" - mówi Jakub Drumlewski, Category Manager odpowiedzialny za markę Morliny w Animeksie.

Kreację kampanii stworzyła agencja reklamowa G7, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.  Działania PR Animex prowadzi we własnym zakresie.

Marka Berlinki należy do Animeksu. Inne marki w portfelu firmy to: Krakus, Morliny, Morlinki i Yano.

(maj)

tagi: Berlinki ,