„Berlinki duo to propozycja dla wszystkich tych którzy potrzebują tzw. „porcji na raz" swojej ulubionej Berlinki, czyli dwie parówki w opakowaniu jednostkowym do wyboru w wersji klasycznej lub z indyka" - mówi Jakub Drumlewski, Category Manager odpowiedzialny za markę Morliny w Animeksie.
Kreację kampanii stworzyła agencja reklamowa G7, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR Animex prowadzi we własnym zakresie.
Marka Berlinki należy do Animeksu. Inne marki w portfelu firmy to: Krakus, Morliny, Morlinki i Yano.
(maj)
tagi: Berlinki ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...