„Berlinki duo to propozycja dla wszystkich tych którzy potrzebują tzw. „porcji na raz" swojej ulubionej Berlinki, czyli dwie parówki w opakowaniu jednostkowym do wyboru w wersji klasycznej lub z indyka" - mówi Jakub Drumlewski, Category Manager odpowiedzialny za markę Morliny w Animeksie.
Kreację kampanii stworzyła agencja reklamowa G7, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR Animex prowadzi we własnym zakresie.
Marka Berlinki należy do Animeksu. Inne marki w portfelu firmy to: Krakus, Morliny, Morlinki i Yano.
(maj)
tagi: Berlinki ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...