„Berlinki duo to propozycja dla wszystkich tych którzy potrzebują tzw. „porcji na raz" swojej ulubionej Berlinki, czyli dwie parówki w opakowaniu jednostkowym do wyboru w wersji klasycznej lub z indyka" - mówi Jakub Drumlewski, Category Manager odpowiedzialny za markę Morliny w Animeksie.
Kreację kampanii stworzyła agencja reklamowa G7, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR Animex prowadzi we własnym zakresie.
Marka Berlinki należy do Animeksu. Inne marki w portfelu firmy to: Krakus, Morliny, Morlinki i Yano.
(maj)
tagi: Berlinki ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...