Porównywarka cenowa Nokaut.pl uruchomiła Program Partnerski z myślą o wydawcach średniej wielkości serwisów internetowych, którzy dzięki atrakcyjnym formom reklamowym mogą zacząć monetyzować ruch na swoim serwisie. Dwanaście miesięcy po starcie nadszedł czas na podsumowanie Programu z perspektywy partnerów.
Przewagi Nokaut.pl
Do głównych przewag Programu Partnerskiego Nokaut.pl jego użytkownicy zaliczają:
- dodatkowy okres trzech miesięcy gwarantujący prowizję z bezpośrednich odwiedzin strony Nokaut.pl przez użytkownika
- możliwość kontekstowego dopasowania reklam do treści strony,
- ciekawy design form reklamowych,
- wyższe zarobki (Nokaut.pl oddaje partnerom 75% zysków),
- zaufanie do marki Nokaut.pl.
Jakość Programu potwierdza również ilość form reklamowych umieszczanych na stronach partnerów. Z ankiety wynika, iż ponad 60% z nich umieszcza przynajmniej dwie formy reklamowe Nokaut.pl. na swojej witrynie, a 12% - pięć lub więcej.
„Im więcej dopasowanych kontekstowo reklam znajdzie się na witrynie, tym większe będą zarobki użytkowników Programu. Sukces naszych partnerów to i nasz sukces, dlatego cieszymy się z dynamicznie rosnącej liczby witryn internetowych, które z nami współpracują" - mówi Jakub Gąsiorowski, Business Development Director w Nokaut.pl odpowiedzialny za Program Partnerski.
Nokaut.pl planuje w najbliższym czasie wprowadzić zmiany, które powinny zwiększyć poziom satysfakcji partnerów Programu. Modyfikacje będą wynikiem uwag uzyskanych w badaniu od użytkowników.
„Taka forma komunikacji z partnerami daje możliwość spojrzenia na nasze rozwiązania z perspektywy partnera. Dzięki krytycznemu podejściu do funkcjonalność Programu możemy szybko eliminować ewentualne niedociągnięcia, jak również otrzymujemy wiele ciekawych propozycji usprawnień. Wyniki od razu są przesyłane do analityków, aby jak najszybciej wprowadzić zmiany w życie" - mówi Jakub Gąsiorowski.
Wyniki ankiety wskazują przede wszystkim w jakim kierunku usprawniać Program Partnerski by spełniał on w jeszcze większym stopniu oczekiwania wydawców stron. Co więcej, w najbliższym czasie będą uruchomione nowe funkcje programu mające na celu pomoc użytkownikom w lepszym umiejscowieniu reklam i tym samym podwyższeniu CTR - stosunku liczby kliknięć do liczby odsłon formy reklamowej, a w konsekwencji zarobków.
U podstaw Programu Partnerskiego leży satysfakcja sklepów współpracujących z porównywarką. Z tego powodu zespół Nokaut.pl stale monitoruje jakość ruchu pozyskaną od Partnerów i jego konwersję na sprzedaż w sklepach. Sztuczny ruch o słabej jakości jest eliminowany z programu - dzięki takim mechanizmom porównywarka w automatyczny sposób redukuje ryzyko nadużyć.
Informacje o serwisie
Misją Nokaut.pl (www.nokaut.pl) jest stworzenie platformy komunikacji na rynku internetowym pomiędzy sprzedającymi, a kupującymi. Zadaniem serwisu jest ułatwienie użytkownikom znalezienie poszukiwanych produktów na możliwie najlepszych warunkach oraz pomoc w dokonaniu wyboru.
Nokaut.pl współpracuje z 2500 sklepami, ma ponad 2,8 mln użytkowników miesięcznie, a obroty wygenerowane w sklepach internetowych za pośrednictwem Nokaut.pl w 2008 roku szacuje się na 620 mln zł.
Działania Nokaut.pl zostały docenione przez inwestorów, którzy wierzą w założenia projektu i jego powodzenie. W stałym podnoszeniu standardów działalności porównywarki Nokaut.pl pomagają fundusz venture capital bmp AG oraz fundusz LM Inwestycje.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Nokaut.pl ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...