Advertisement

Z rynku FMCG

100. sklep w nowym formacie Delikatesów Centrum

Czwartek, 24 marca 2022
Do końca tego roku sieć należąca do Grupy Eurocash planuje modernizację 300 placówek handlowych.
Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r. Efekty remodelingu wskazują na realizację zakładanych celów projektu: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawę jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Modernizowane sklepy osiągają średnio 15 proc. dynamikę sprzedaży rok do roku.

Sklep w Koźminku w województwie wielkopolskim, który został otwarty w czwartek 10 marca, tego samego dnia odnotował sprzedaż wyższą o blisko 60 proc.

Widoczne zmiany w układzie sklepów

Zmieniła się zarówno fasada, jak i układ wnętrza, które wygląda teraz nowocześniej i lepiej podkreśla jakość produktów świeżych w Delikatesach Centrum. Z perspektywy wizerunku marki ważną modyfikacją jest przeniesienie strefy warzyw i owoców na front sklepu – ich świeżość to wyróżnik sieci. Z tej samej przyczyny regały na pieczywo, które jest codziennie dostarczane z lokalnych piekarni, zyskały nowy wygląd. Co więcej, we wszystkich remodelowanych placówkach zastosowano nowe energooszczędne oświetlenie, a w niektórych remontowana jest także strefa lady serwisowej. Supermarket w Koźminku został także powiększony.

– Naszym celem jest tworzenie wygodnych sklepów, w pełni odpowiadających na potrzeby codziennych zakupów. Zależy nam na tym, aby konsumenci w każdym miejscu w Polsce mieli dostęp do szerokiego wyboru warzyw i owoców, wysokiej jakości lokalnego mięsa i wędlin oraz pieczywa z okolicznych piekarni. To właśnie produkty świeże, lokalne tworzą charakter Delikatesów Centrum  – mówi Michał Groniewski, Dyrektor ds. Marki Własnej i Rozwoju Sklepów w sieci Delikatesy Centrum.

W tle także rebranding sieci

Od 2020 r. trwa również stopniowy rebranding Delikatesów Centrum, który obejmuje zmianę logotypu i odświeżenie wizerunku sieci. Nowa identyfikacja wizualna Delikatesów Centrum ma na celu przede wszystkim poprawę widoczności sklepów oraz lepsze odzwierciedlenie konceptu lokalnego supermarketu z wysokiej jakości produktami świeżymi.

Pod nowym szyldem działa już w Polsce blisko 400 supermarketów, a każda nowa placówka Delikatesów Centrum jest otwierana w nowej specyfikacji. Modernizacja placówek to kolejny krok Grupy Eurocash w unowocześnianiu sieci franczyzowych i podnoszeniu jakości doświadczeń zakupowych klientów.




tagi: Grupa Eurocash , Delikatesy Centrum , sieci handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG ,