Sieć Biedronka uzyskała najwyższy wskaźnik jakości obsługi w porównianiu ze wszystkimi badanymi sieciami, znacznie lepszy niż rezultat uzyskany w ubiegłym roku. Klienci ocenili Biedronkę wyżej od wszystkich innych sieci, jeśli chodzi o ofertę, cenę i asortyment. W głosowaniu wzięli udział również internauci, dzięki czemu grupa respondentów była znacznie liczniejsza niż w standardowych badaniach.
„Obecność wśród wyróżnionych nie jest zaskoczeniem, daje nam wiele satysfakcji i jest dużym bodźcem do tego, abyśmy kontynuowali naszą pracę polegającą na spełnianiu codziennych oczekiwań naszych klientów" - podkreślił Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci. - „Dokładamy wiele starań do rozwoju jakości oraz kładziemy nacisk na badania jakości obsługi w naszych sklepach. Bycie sklepem Numer 1 w oczach klientów oznacza jakość oferowanych produktów, niską cenę i przyjazną obsługę. Pracujmy nad tym, aby wszystkie te elementy klienci zawsze znajdowali w Biedronce. To uznanie i nagroda potwierdzają, że nasza praca przynosi efekty."
W sklepach Biedronki klienci znajdują wysokiej jakości polskie produkty. Nacisk kładziony jest nie tylko na bogactwo oferty świeżych wyrobów, ale systematyczne poszerzanie oferty o produkty innowacyjne i wyjątkowe. Szczególnym uznaniem klientów cieszą się produkty świeże. Owoce i warzywa oraz mięso i wędliny oferowane w Biedronce wygrywają z konkurencją nie tylko ceną, ale również najwyższą jakością. Poszerzona oferta win, czy produktów gotowych do spożycia także spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów.
W trosce o jakość oferty produktów dostępnych w sklepach jak również jakość obsługi klientów, przez lata poczyniono duże inwestycje i włożono w wiele wysiłku w przeprowadzenie programów szkoleniowych, specjalnie dostosowanych do potrzeb naszych sklepów. Wdrożony został rozbudowany program badania jakości obsługi, który pozwala na co dzień doskonalić wszystkie elementy ważne dla klientów.
Dzięki temu w kolejnych badaniach Biedronka zyskuje coraz wyższe oceny wśród kupujących.
Wyniki rankingu "Jakość Obsługi" zostały opublikowane w specjalnym dodatku do dziennika "Rzeczpospolita".
(Maja Święcka)
tagi: Biedronka ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...