„Głównym bohaterem spotu jest znany konsumentom Harnaś. Tym razem wcielił się w rolę osoby pomagającej browarowi w dostarczeniu lodu niezbędnego do kontynuowania procesu warzenia piwa. Jak wiemy, to jakość wody ma kluczowy wpływ na ostateczny smak piwa. Harnaś jak zawsze chętnie pomaga w trudnych sytuacjach. A za wytężoną ciężką pracę zasługuje na najlepszą nagrodę - skrzynkę piwa Harnaś!" - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś, w Carlsberg Polska.
„Poprzez spot zwracamy uwagę na naszą staranność w doborze składników do piwa, które wpływają na ostateczny smak i wysoką jakość piwa Harnaś. Podkreślamy także, że piwo Harnaś jest dla naszych konsumentów przyjemną i oczekiwaną nagrodą po ciężkim dniu pracy. Doskonale i jednocześnie trochę żartobliwie ujął to sam bohater spotu: Po robocie Harnaś się należy" - dodaje Jacek Stefaniak.
Spot reklamowy będzie emitowany na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak: Polsat, Polsat Sport, TVP. Pierwszą odsłonę kampanii rozpocznie spot 30-sekundowy, w kolejnej odsłonie kampanii emitowany będzie spot 15-sekundowy.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Carlsberg ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...