„Głównym bohaterem spotu jest znany konsumentom Harnaś. Tym razem wcielił się w rolę osoby pomagającej browarowi w dostarczeniu lodu niezbędnego do kontynuowania procesu warzenia piwa. Jak wiemy, to jakość wody ma kluczowy wpływ na ostateczny smak piwa. Harnaś jak zawsze chętnie pomaga w trudnych sytuacjach. A za wytężoną ciężką pracę zasługuje na najlepszą nagrodę - skrzynkę piwa Harnaś!" - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś, w Carlsberg Polska.
„Poprzez spot zwracamy uwagę na naszą staranność w doborze składników do piwa, które wpływają na ostateczny smak i wysoką jakość piwa Harnaś. Podkreślamy także, że piwo Harnaś jest dla naszych konsumentów przyjemną i oczekiwaną nagrodą po ciężkim dniu pracy. Doskonale i jednocześnie trochę żartobliwie ujął to sam bohater spotu: Po robocie Harnaś się należy" - dodaje Jacek Stefaniak.
Spot reklamowy będzie emitowany na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak: Polsat, Polsat Sport, TVP. Pierwszą odsłonę kampanii rozpocznie spot 30-sekundowy, w kolejnej odsłonie kampanii emitowany będzie spot 15-sekundowy.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Carlsberg ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...