Hasło „Stop kolejkom" jest bezpośrednią realizacją przyjętej strategii, która opiera się na wyrażeniu buntu w stosunku do braku komfortu odczuwanego podczas tradycyjnych zakupów. Kampania utrzymywana jest w konwencji niezadowolenia konsumentów z faktu istnienia kolejek.
Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży poprzez dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów supermarketu internetowego Fresh24.pl. W skład kampanii wchodzą: akcja ambientowa, kampania w Internecie, outdoor, aktywność w TVN Warszawa oraz działania PR. Akcja wystartowała 8 marca i będzie trwała do końca lipca. Oparta jest o konkurs, w którym nagrodami są vouchery zakupowe o wartości 30 zł. Można je zdobyć dwojako: odnajdując kolejkę przemieszczającą się w różnych dniach po ulicach Warszawy oraz za pomocą gry internetowej, aktywnej od kwietnia na stronie www.fresh24.pl.
„Impulsem dla scenariusza akcji "Stop Kolejkom" była frustracja osób tracących czas w kolejkach i dźwigających zakupy. Naszą akcją chcemy uświadomić konsumentom, że korzystanie z supermarketu Fresh24.pl wpływa na podniesienie jakości życia. Produkty oferowane przez nas, kupowane są specjalnie pod zamówienie klienta bezpośrednio u dostawców. Taka formuła gwarantuje wysoką jakość artykułów spożywczych, co jest jednym z wielu elementów odróżniających nas od supermarketów tradycyjnych. Fresh24.pl jest sklepem dla każdego. Minimum zamówienia to 150 PLN, a zakupy dostarczane są zawsze gratis" - mówi Aldona Racławska, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Fresh24.pl.
(A.S.)
tagi: Fresh 24 ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...