Kampanie i Promocje

W święta taniej w Intermarché

Wtorek, 16 marca 2010
W sklepach Intermarché rozpoczyna się wielkanocna akcja „Święta TANIEJ". Z tej okazji przygotowano dla klientów specjalną ofertę bonusową oraz wiele produktów w atrakcyjnych cenach. W celu wzmocnienia przekazu akcji - w dniach od 16 marca do 3 kwietnia - przewidziano emisję reklamy w największych stacjach telewizyjnych w Polsce.

Kampania ma przyciągnąć jak największą liczbę klientów i skłonić ich do zakupów w sklepach Intermarché. Dla wsparcia realizacji tego celu zadbano o odpowiednią komunikację z klientami. Już od 23 marca będą mogli zapoznać się ze świąteczną ofertą, która zamieszczona zostanie w specjalnie przygotowanych katalogach „Wielkanoc". Ponadto na dwa tygodnie przed świętami pojawią się gazetki handlowe z bogatą propozycją produktów w atrakcyjnych cenach.

Akcja bonusowa "Bon w prezencie"

26 i 27 marca we wszystkich sklepach Intermarché odbędzie się specjalna „akcja bonusowa". W te dni klienci za każde wydane 100 zł otrzymają bon towarowy o wartości 10 zł. Bon będzie można zrealizować w ostatnim tygodniu przed Świętami Wielkanocnymi.

Wsparcie medialne

W okresie przedświątecznym (16 marca - 3 kwietnia), w największych stacjach TV w Polsce (TVP, TVN, Polsat, grupa AtMedia), pojawią się 15 sekundowe spoty reklamowe. Bazować będą na dotychczasowej wersji z udziałem Muszkietera, która wzbogacona zostanie o produkty i planszę informującą o akcji bonusowej. Ponadto przekaz wzmocni kampania billboardowa oraz reklama w Radio Muszkieterów.

(A.S.)

tagi: Intermarche ,