Kampania ma przyciągnąć jak największą liczbę klientów i skłonić ich do zakupów w sklepach Intermarché. Dla wsparcia realizacji tego celu zadbano o odpowiednią komunikację z klientami. Już od 23 marca będą mogli zapoznać się ze świąteczną ofertą, która zamieszczona zostanie w specjalnie przygotowanych katalogach „Wielkanoc". Ponadto na dwa tygodnie przed świętami pojawią się gazetki handlowe z bogatą propozycją produktów w atrakcyjnych cenach.
Akcja bonusowa "Bon w prezencie"
26 i 27 marca we wszystkich sklepach Intermarché odbędzie się specjalna „akcja bonusowa". W te dni klienci za każde wydane 100 zł otrzymają bon towarowy o wartości 10 zł. Bon będzie można zrealizować w ostatnim tygodniu przed Świętami Wielkanocnymi.
Wsparcie medialne
W okresie przedświątecznym (16 marca - 3 kwietnia), w największych stacjach TV w Polsce (TVP, TVN, Polsat, grupa AtMedia), pojawią się 15 sekundowe spoty reklamowe. Bazować będą na dotychczasowej wersji z udziałem Muszkietera, która wzbogacona zostanie o produkty i planszę informującą o akcji bonusowej. Ponadto przekaz wzmocni kampania billboardowa oraz reklama w Radio Muszkieterów.
(A.S.)
tagi: Intermarche ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...