Kampanie i Promocje

5 milionów kart PAYBACK w portfelach Polaków

Wtorek, 16 marca 2010
Po pierwszych dwóch tygodniach obecności na polskim rynku Polacy mieli już ponad milion kart, a po 6 miesiącach liczba ta przekroczyła 5 milionów. To średnio ponad 833 tysiące kart miesięcznie. W ciągu sześciu miesięcy od startu Programu uczestnicy wymienili punkty PAYBACK na łącznie ponad 330 tysięcy różnego rodzaju nagród.

Program PAYBACK cieszy się popularnością w całej Polsce - punkty chętnie zbierają zarówno młodsi, jak i starsi, z małych i dużych miast. Średnia wieku uczestnika Programu wynosi 33,8 lat, a przeciętne gospodarstwo domowe składa się z 2,1 osoby. W Programie uczestniczą zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Miejscowością, w której PAYBACK cieszy się największą popularnością jest Raszyn k. Warszawy, gdzie kartę posiada ponad 90% gospodarstw domowych.

Najwięcej punktów PAYBACK zebrali jak do tej pory mieszkańcy Warszawy, Poznania, Krakowa i Łodzi. Najdroższa nagroda wybrana przez uczestnika Programu to telewizor 37" Philips Aurea o wartości 429 999 punktów PAYBACK. Uczestnicy Programu nie tylko wymieniają punkty na nagrody, ale również chętnie przekazują je na rzecz Fundacji TVN „Nie jesteś sam".

Program PAYBACK ma też trzech pierwszych punktowych milionerów. Rekordziści mieszkają
w Gliwicach, Białymstoku i Tychach.

Stale rosnąca popularność naszego Programu wśród Polaków bardzo nas cieszy. Na początku działalności w Polsce zakładaliśmy, że liczbę 5 milionów kart osiągniemy dopiero po roku, więc wynik jaki zanotowaliśmy po sześciu miesiącach jest dla nas niezwykle satysfakcjonujący" - mówi Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska. - „Przykładamy dużą wagę do nieustannego rozwoju Programu. Oferujemy uczestnikom nowe, atrakcyjne możliwości zbierania i wymiany punktów. W marcu poszerzyliśmy portfolio partnerów o trzy nowe, dynamicznie rozwijające się marki - APTEKA1, JYSK i MANGO MEDIA - to kolejny etap rozwoju PAYBACK w Polsce."

PAYBACK Polska

Nowy multipartnerski Program Bonusowy PAYBACK wniósł na polski rynek nową generację kart lojalnościowych. Za pomocą jednej karty, uczestnicy Programu mogą gromadzić punkty podczas zakupów w wielu popularnych punktach sprzedaży i online. Ponadto uczestnicy Programu mogą korzystać ze specjalnych zniżek, kuponów oraz ofert. Dzięki temu, mogą szybko i łatwo gromadzić duże ilości punktów. Zebrane punkty można wymieniać na wiele sposobów, w tym na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More lub przekazać na cele charytatywne.

Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Niemczech, w ciągu ostatnich 10 lat, Program PAYBACK osiągnął pozycję najpopularniejszego i najbardziej efektywnego Programu tego typu w Europie. Obecnie kartę Programu PAYBACK posiada i aktywnie z niej korzysta około 60% gospodarstw domowych w Niemczech. W Polsce zaledwie w pół roku od startu Programu liczba aktywnych kart PAYBACK przekroczyła pięć milionów.

(Aleksandra Syrtów)

tagi: PayBack ,