Branża handlu detalicznego stoi niewątpliwie w obliczu wyjątkowych wyzwań. Czas globalnego kryzysu finansowego i gospodarczego wymaga podjęcia specjalnych działań. Nie tylko po to, aby przetrwać - także po to, aby odnieść korzyści w nowej sytuacji. Skuteczne dotarcie z ofertą do uczestników rynku wymaga dzisiaj nowych efektywnych metod komunikacji i świeżych pomysłów.
Dwudniowe targi wyposażenia i usług dla handlu, połączone z konferencjami Forum RetailShow 2010 na najbardziej aktualne tematy dotyczące branży, stworzą niespotykaną dotąd synergię dla możliwości prezentacji oferty oraz zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami i trendami w zakresie produktów, rozwiązań i usług dla sektora w jednym miejscu i czasie.
17-18 marca 2010 - Warszawskie Centrum EXPO XXI
Godziny otwarcia targów: 9.00 - 17.00
Wstęp na targi dla zwiedzających jest całkowicie bezpłatny.
(Maja Święcka)
tagi: targi ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...