Kampanie i Promocje

Wróćmy z Kubusiem do korzeni… do korzeni marchewki!

Czwartek, 24 lutego 2022
Soki marchewkowe od zawsze kojarzyły się ze zdrowym i pożywnym produktem dla dziecka. Kubuś postanowił o tym przypomnieć w najnowszej kampanii „Wróćmy z Kubusiem do korzeni marchewki”.
Kubuś w lutym przypomina wszystkim o powrocie do korzeni – zarówno dosłownie – zachęcając do picia soków z korzeni marchewki, jak i w przenośni – bo marka Kubuś od lat znana jest ze swoich soków z marchewką. W sokach marchewkowych od Kubusia znajduje się witamina A, która wspiera między innymi odporność*. Dodatkowo, Kubuś przypomina, że soki owocowo-warzywne to jedna z pięciu dziennie zalecanych porcji owoców, warzyw i soków.

A więc… wróćmy z Kubusiem do korzeni… a raczej – do korzenia marchewki! Pij marchwiowo-owocowe Kubusie z witaminą A wspierającą odporność.  

Jak wrócić do korzeni? Dowiedz się tutaj: https://youtu.be/AxMy9__gQ54
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Brasil
Dom mediowy: Starcom


* Pamiętaj, że zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia mają duże znaczenie dla zachowania zdrowia.



tagi: Kubuś , soki marchewkowe , Wróćmy z Kubusiem do korzeni marchewki , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument ,