Nagrodę otrzymaliśmy za kampanię reklamową w ramach szeroko komentowanej platformy komunikacyjnej „Łomża. W swoim tempie”. Tytuł został przyznany w kategorii Kreatywność Językowa za „walory artystyczno-językowe przekazu handlowego, za kreatywnie przedstawione paradoksy, nonsensy, hiperbole, za doskonałą stylizację oraz bezkompromisową odwagę artystyczną i językowy potencjał twórczy” – powiedział Dawid Błaszczyk, Group Marketing Manager Van Pur S.A.
Akcja Złota Mowa Reklamowa jest organizowana w tym roku po raz siódmy przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. Spośród tysięcy reklam telewizyjnych i kilkudziesięciu nominowanych kampanii, każdego roku są wybierane trzy - takie, które w sposób wyjątkowy spełniają najwyższe standardy w zakresie komunikacji komercyjnej.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiadała agencja reklamowa Brasil Warsaw, oraz ekipa filmowa z producentem Wojtkiem Pałysem. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.
Van Pur S.A. jest polskim, największym, niezależnym producentem piwa i napojów bezalkoholowych, obecnym na rynku od 1989 roku. Van Pur posiada 6 browarów zlokalizowanych w Łomży, Rakszawie, Jędrzejowie, Zabrzu, Braniewie oraz Koszalinie. Kluczową marką Spółki jest Łomża, serca klientów podbiły również Cortes, Karpackie, Brok, Kuflowe, Śląskie i Halne. Van Pur specjalizuje się także w produkcji marek własnych. Jest również jednym z czołowych eksporterów piwa za granicę. Więcej informacji o firmie na stronie:
www.vanpur.com