Wiadomości

Poczuli miętę i wygrali City Plakat

Poniedziałek, 15 marca 2010
Plakat After Eight z hasłem „Poczuj miętę w Walentynki", nawiązującym do smaku czekoladek i święta zakochanych, zwyciężył w lutowej edycji konkursu City Plakat.

W lutym na outdoorze nie mogło zabraknąć Walentynek. Layout prezentujący czekoladki After Eight firmy Nestle także nawiązywał do święta zakochanych. Pojawił się tu obowiązkowy przy tej okazji motyw serca - chociaż nie z czekolady, to w czekoladowej oprawie, natomiast hasło - „Poczuj miętę w Walentynki" - nawiązało do smaku czekoladek i do święta jednocześnie.

Wśród lutowych layoutów wyróżniono także inne czekoladowe, walentynkowe kreacje: „Powiedz to z Milką" (Milka) i „Pokaż kotku, co masz w środku" (Alpen Gold).

W konkursie organizowanym wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej - Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane  w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media.  Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.

(Maja Święcka)