W lutym na outdoorze nie mogło zabraknąć Walentynek. Layout prezentujący czekoladki After Eight firmy Nestle także nawiązywał do święta zakochanych. Pojawił się tu obowiązkowy przy tej okazji motyw serca - chociaż nie z czekolady, to w czekoladowej oprawie, natomiast hasło - „Poczuj miętę w Walentynki" - nawiązało do smaku czekoladek i do święta jednocześnie.
Wśród lutowych layoutów wyróżniono także inne czekoladowe, walentynkowe kreacje: „Powiedz to z Milką" (Milka) i „Pokaż kotku, co masz w środku" (Alpen Gold).
W konkursie organizowanym wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej - Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.
(Maja Święcka)
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...