Firma Millwordbrown SMG/KRC przeprowadziła w 30 krajach badania marek cieszących się największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji innym. Marką z najwyższym indeksem TrustR , czyli wskaźnikiem wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką, wśród produktów spożywczych okazała się być marka Tymbark. W 22 badanych krajach okazało się, że marka mająca najwyższy wskaźnik TrustR była kupowana niemal siedem razy częściej, a jej więź z konsumentem była dziesięć razy silniejsza niż wartości średnie.
(maj)
tagi: Maspex ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...