Kategorie produktów

Primavega w segmencie convenience w Żabce

Czwartek, 17 lutego 2022 HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
Primavega poszerzyła sieć dystrybucji w segmencie convenience, rozpoczynając w grudniu 2021 współpracę z liderem tego segmentu – Żabką.
Ta współpraca realizuje dzisiejsze potrzeby klienta, dla którego liczy się nie tylko wygodne i szybkie robienie zakupów „po drodze”, ale też dostępność świeżych, nieprzetworzonych produktów. Pandemia spotęgowała zainteresowanie konsumentów żywnością, która ma pozytywny wpływ na zdrowie. Uzupełniając ofertę w kanale convenience o świeże warzywa najwyższej jakości, Primavega – największy polski producent i importer zielonych warzyw, idealnie wpisuje się w te potrzeby. Dziś produkty od Primavegi – zdrowy składnik codziennej diety, można również znaleźć na półkach większości sieci handlu wielkoformatowego oraz w sklepach niezrzeszonych.



tagi: Primavega , segment convenience , Żabka , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,