Kategorie produktów

Kampania marki JemyJemy

Czwartek, 17 lutego 2022 HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
JemyJemy to nowa marka zup gotowych wprowadzona pod koniec ubiegłego roku na rynek przez wiodącego producenta pasztetów i zup – Profi S.A.
Właśnie rusza pierwsza szeroka kampania reklamowa nowej marki w internecie oraz social mediach. Obejmie emisje trzech spotów, poświęconych różnym wersjom zup gotowych – pomidorowej, ogórkowej i tajskiej, adresowanych do starannie wybranych grup docelowych marki – pracowników biurowych, rodziców i studentów. Wspólna konstrukcja reklam oparta jest na angażującej historii, apetycznej ekspozycji produktów oraz narracji w formie hip-hopowej melorecytacji. Kampania potrwa do końca kwietnia 2022 roku.



tagi: kampania , JemyJemy , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , Profi ,