Kategorie produktów

Przeowockowa reklama HARIBO już w TV

Czwartek, 17 lutego 2022 HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
HARIBO rozpoczęło nową odsłonę kampanii TV, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość.
W najnowszym spocie dziecięcymi głosami wyrażone są wewnętrzne myśli i pragnienia dorosłych, którzy sięgając po Złote Misie HARIBO celebrują swoje wewnętrzne dziecko. Reklama podkreśla wyjątkowe atrybuty żelek HARIBO – owocowy smak, miękką konsystencję i przyjemność, nawiązując do motta marki: „Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych”. Zaplanowano także działania reklamowe w internecie, radiu oraz w kinach.



tagi: HARIBO , przeowockowa reklama , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,