Kategorie produktów

Diamant po 25 latach zmienia logotyp

Czwartek, 17 lutego 2022 HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
Słodkie Łączy Polaków pod marką Diamant już ponad 25 lat. Przyszedł czas na małą-wielką zmianę – odświeżenie logotypu! Nowy kształt okręgu, nowoczesny i lekki font – to najbardziej widoczne zmiany.
Zdaniem wielu wielkich twórców – koło jest kształtem idealnym. Być może dlatego Diamant wpisał dwie cukrowe głowy właśnie w koło. W logotypie zmieniła się znacząco czcionka, dodająca delikatności. Nie zmieniły się jednak charakterystyczne dla marki kolory: granatu, czerwieni i bieli. Z okazji tej zmiany, producent zachęca internautów do dzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z marką Diamant i jej produktami. Dla zwycięzców przewidziane są atrakcyjne nagrody. Informacji szukajcie na Facebooku oraz Instagramie @diamant_slodkielaczy.



tagi: Diamant , logotyp , cukier , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,