Z rynku FMCG

HELIO dołącza do akcji „Nie jem palmowego – chronię orangutany!”

Czwartek, 17 lutego 2022
Dla firmy HELIO eliminowanie konserwantów i oleju palmowego to element proekologicznej polityki i priorytet, który idealnie współgra z akcją Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu „Nie jem palmowego – chronię orangutany”. Jej celem jest zwiększenie świadomości w zakresie zagrożenia, jakie niesie za sobą produkcja oleju palmowego m.in. dla lasów deszczowych i dla wielu gatunków zwierząt, a także negatywnego wpływu utwardzonego tłuszczu palmowego na nasze zdrowie!
Firma HELIO opracowała technologię umożliwiającą całkowite wyeliminowanie oleju palmowego w swoich produktach. Nowe masy krówkowe HELIO Premium to przedstawiciele tej technologii. Przyłącz się razem z HELIO do akcji, dbajmy wspólnie o naszą planetę, sprawdzajmy składy produktów i wybierajmy żywność sprawdzonego producenta.



tagi: HELIO , akcja promocyjno-informacyjne , Nie jem palmowego – chronię orangutany , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,