Murale marki Somersby powstały w 3 miastach: w Warszawie (przy Metro Rondo ONZ), Łodzi (ulica Piotrkowska 217) i w Krakowie (przy Bulwarze Kurlandzkim). Znalazły się na nich kolorowe grafiki nawiązujące do grafik na nagrodach np. bluzach czy zegarkach, które można wygrać w ramach promocji „Graj w kolory”. Grafiki stworzyła artystka Hello Kaczi (Magda Kaczi Kaczanowska), a murale wykonała Agencja Good Looking, która zajmuje się ręcznie malowanymi reklamami i artystycznymi muralami.
– Somersby to marka pełna radości i uśmiechu, które chce przekazywać dalej. Murale, które stworzyliśmy, mają rozbudzać energię w szaroburym okresie zimy. Szarość wybranych miejsc, brak roślinności i betonowe wieżowce wokoło sprawiły, że murale dodały okolicy kolorów i wniosły nową energię – podkreśla Kamil Wójcik, Starszy Specjalista ds. Marketingu marki Somersby.
Murale można podziwiać do końca lutego 2022 r. Powstał również film making off z ich tworzenia:
https://youtu.be/Iw2iLQ5uGqA.
Za pomysł kreatywny i obsługę aktywacji odpowiada agencja Isobar Polska, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Initiative (grupa Mediabrands), a za stworzenie KV aktywacji – NAV agency.
O promocji „Graj w kolory”:
W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji.
Promocja wystartowała w pierwszej połowie listopada 2021 i zakończy się 27 lutego br. Aby wziąć w niej udział należy kupić butelkę promocyjną Somersby z kolorowym kapslem, następnie wpisać kod spod kapsla na stronie
https://www.somersby.com/pl-pl/grajwkolory i odpowiedzieć na konkursowe pytanie. Do wygrania jest 4 tys. nagród: komplety dresów, zegarki, walizki, a także czapki, szaliki, rękawiczki i skarpetki na mroźne dni oraz wyjazd do Fińskiej Wioski w Karkonoszach. Wszystko w żywych, optymistycznych barwach. Na nagrodach znajdą się grafiki zaprojektowane przez designerkę Magdalenę Kaczi Kaczanowską - Hello Kaczi, która w swoich pracach komunikuje się za pomocą słonecznych kolorów oraz grafik, od których bije pozytywna energia.