Lidl wraz z Fundacją WWF Polska wspólnie edukują na temat recyklingu
Środa, 16 lutego 2022
Lidl Polska wraz z Fundacją WWF Polska wspólnie edukują na temat recyklingu oraz ponownego wykorzystania opakowań. Segregowanie odpadów – szczególnie gdy nie wiemy, do którego pojemnika wrzucić opakowanie po produkcie – może sprawić pewne trudności. W tym celu Lidl Polska zamieszcza na opakowaniach specjalne oznaczenia, które pomagają w łatwym oraz efektywnym segregowaniu odpadów. Obecnie już ponad 400 produktów posiada nowe piktogramy dotyczące recyklingu.
Recykling odpadów zaczyna się już w naszych domach. Poprawnie przeprowadzona segregacja pozwala na uzyskanie najbardziej pełnowartościowego surowca i jego ponowne wykorzystanie. Jednak by efektywnie rozdzielać odpady, powinniśmy najpierw wrzucić je do odpowiedniego pojemnika do segregacji. Źle wrzucony produkt po prostu nie zostanie poddany recyklingowi.
Aby ułatwić klientom segregowanie odpadów, Lidl Polska zamieszcza specjalne oznaczenia na opakowaniach produktów marek własnych. Wystarczy spojrzeć na ikonę, a segregowanie stanie się proste – znajdziemy krótką instrukcję podpowiadającą, do którego pojemnika mamy wrzucić opakowanie. Obecnie w sklepach Lidl Polska znajdziemy już ponad 400 produktów z nowymi piktogramami, a ich liczba ma dalej sukcesywnie się zwiększać. Instrukcje zamieszczone są m.in. na artykułach marki Pilos, Pikok, Rzeźnik, Vemondo, Cien, Floralys, Saguaro oraz Grill&Fun. Dzięki nowym etykietom dowiemy się, jak należy rozdzielić opakowanie, aby segregacja odbyła się naprawdę skutecznie. Znajdziemy również informację, do jakiego kontenera powinniśmy wrzucić pojedyncze części opakowania takie jak np. etykieta (papier) czy zakrętka (plastik).
„Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na środowisko naturalne, dlatego powinny podejmować działania, które je chronią oraz zapewniają zrównoważoną konsumpcję zasobów. Cieszymy się, że firma Lidl Polska podejmuje proekologiczne działania. Umieszczenie piktogramów ułatwiających recykling odpadów jest praktycznym i potrzebnym „na wczoraj” rozwiązaniem, ponieważ dzięki prawidłowej segregacji, odzyskamy jak najwięcej surowca, który da się wykorzystać ponownie” – komentuje Katarzyna Karpa-Świderek, Rzeczniczka Prasowa WWF Polska.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.