Z rynku FMCG

Jakość żywności w Intermarché potwierdzona certyfikatem

Wtorek, 15 lutego 2022
Wynikiem ubiegłorocznego audytu Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. w Bazie Grupy Muszkieterów jest certyfikat potwierdzający ekologiczny charakter oferowanych w sklepach sieci Intermarché produktów. Zaświadcza on, że dostępne w supermarketach towary są wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi rolnictwa ekologicznego oraz że są wolne od zanieczyszczeń i organizmów zmodyfikowanych genetycznie.
Pod koniec ubiegłego roku przedstawiciele Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przeprowadzili audyty w bazach Grupy Muszkieterów w Mysłowicach oraz Swadzimiu. Celem kontroli była ocena, w jakim stopniu Intermarché zapewnia bezpieczeństwo obrotu produktami ekologicznymi. Pozytywny wynik audytu zaowocował przyznaniem Muszkieterom certyfikatu, który będzie ważny przez najbliższy rok. Dokument gwarantuje, że produkty oferowane w supermarketach sieci zostały wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami rolnictwa ekologicznego oraz są wolne od zanieczyszczeń. Ponadto podczas ich produkcji nie są stosowane nawozy sztuczne, nie wykorzystuje się także organizmów zmodyfikowanych genetycznie.

– Rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprzyja prośrodowiskowym zmianom w sektorze handlu. Jako Grupa Muszkieterów chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferować im wysokiej jakości towary wyprodukowane w ekologiczny sposób – mówi Tomasz Waligórski, stojący na czele Intermarché. – Od lat współpracujemy ze sprawdzonymi, lokalnymi rolnikami i sadownikami. Jesteśmy przekonani o tym, że ekologiczne rolnictwo przyczynia się nie tylko do produkcji żywności o wysokiej jakości, ale także pozwala zachować bioróżnorodność i ochraniać zasoby naturalne.

Aktualnie w ofercie Intermarché znajduje się ponad 300 artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego. Są to m.in. wina, soki, przetwory, herbaty, kawy, jaja, produkty mleczne, przekąski, ryby, soki i napoje, przyprawy, sosy, tłuszcze i oleje, owoce, warzywa, a także wyroby piekarskie i cukiernicze. Lista ta regularnie się wydłuża ze względu na rosnące zainteresowanie klientów.



tagi: Intermarché , certyfikat , żywność , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,