Wywiady

Rozmowa z Małgorzatą Włodarczyk, Vice Chairman, CMO, Euroser Dairy Group

Wtorek, 15 lutego 2022 HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
Trzy pytania do Małgorzaty Włodarczyk, Vice Chairman, CMO, Euroser Dairy Group kieruje Monika Górka.
Sery premium – co to oznacza dla konsumenta?

Sery premium to dynamicznie rozwijająca się kategoria produktowa w Polsce. Konsumenci poszukują produktów o wyjątkowych smakach, charakteryzujących się wysoką jakością, wyprodukowanych z unikalnych surowców lub/i według oryginalnej receptury. Rosnąca samoświadomość Polaków, otwartość na nowe smaki i kultury, podróże po świecie – zmieniają preferencje smakowe, co sprzyja rozwojowi kategorii serów premium. Rosnąca dbałość o własne potrzeby, dobrostan ciała i ducha sprawiają, że konsumenci poszukują bardziej wyrafinowanych smaków, które zaspokoją podstawową potrzebę oraz pozwolą konsumentom poczuć się wyjątkowo.

Czym marka Goat Farm wyróżnia się na rynku?

Marka Goat Farm w swojej ofercie posiada szerokie portfolio produktów premium dedykowanych do przygotowania zarówno szybkich codziennych śniadań oraz weekendowych posiłków, które pozwalają konsumentom delektować się wyjątkowym smakiem i celebrować wspólny posiłek z najbliższymi. Goat Farm w swojej ofercie ma dwa unikalne produkty na rynku, które wyróżniają markę na tle konkurencji i jednocześnie stanowią idealny dodatek do codziennych posiłków: masło kozie – alternatywa i zdrowsza wersja tradycyjnego masła, oraz nasza ubiegłoroczna nowość ser kozio-owczy powstały z myślą o konsumentach, którzy nie są zwolennikami serów kozich.

Jak rozwija się kategoria serów kozich w Polsce?

Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy na rynku detalicznym dynamiczny wzrost sprzedaży serów kozich zarówno w kraju, jak i za granicą. Wzrost znaczenia segmentu serów premium, zwiększona konsumpcja nabiału w okresie pandemii oraz prozdrowotne trendy sprzyjają wzrostom sprzedaży marki Goat Farm. Konsumenci są bardziej świadomi, poszukują produktów o dobrym składzie. Przyczyniła się do tego również pandemia, która zrewidowała składniki codziennych posiłków. Euroser Dairy Group w swoim portfolio posiada szeroką gamę produktów marek premium znanych i docenianych w całej Europie, tj. Goat Farm, Formagia, Dublin Dairy, Grikios, Old Amsterdam czy Frenchi.



tagi: Małgorzata Włodarczyk , Euroser Dairy Group , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy , FMCG ,