Wysokoprocentowe alkohole premium produkowane przez Wielkopolską Manufakturę Wódek trafiły do sprzedaży w czwartym kwartale 2020 roku. Od tego czasu spółka zwiększyła produkcję oraz rozszerzyła sieć dystrybucji. Produkty można nabyć m.in. w sklepie internetowym czy wybranych punktach sprzedaży. Sieci handlowe to kolejny krok w stronę rozwoju spółki.
- Specjalizujemy się w produktach o wysokiej jakości, ale jednocześnie, dzięki własnemu zapleczu technologicznemu i infrastrukturze, możemy je sprzedawać w przystępnych cenach. Współpraca z sieciami handlowymi zapewnia nam dotarcie do nowych klientów. Na rynku jesteśmy dopiero od roku, więc cały czas budujemy naszą pozycję i rozpoznawalność. Koneserów możemy przekonać wyjątkowym składem czy jakością, ale pozostałych konsumentów łatwiej jest zachęcić dzięki dostępności w najbliższym sklepie – mówi Jakub Ima, prezes Wielkopolskiej Manufaktury Wódek.
Emisja akcji w crowdfundingu. Cel: zwiększenie produkcjiSpółka aktualnie prowadzi emisję akcji w crowdfundingu udziałowym. Celem jest zebranie środków na inwestycje, m.in. wyposażenie zestawialni i rozlewni w nowe urządzenia oraz kraftową instalację do produkcji ginu. Ta kategoria trunków cieszy się w Polsce na tyle dużą popularnością, że już w listopadzie ubiegłego roku spółka pozyskała zamówienia na ok. 80% rocznych mocy produkcyjnych, stąd konieczność inwestycji.
Poza produktami pod marką Wielkopolskiej Manufaktury Wódek spółka zajmuje się także m.in. produkcją wódki Organika – zamówienie na ten rok zostało zwiększone o 67%, ze 150 tys. do 250 tys. butelek. Poza sprzedażą wyrobów własnych czy dystrybucją alkoholi zagranicznych, spółka świadczy także usługi, takie jak rozlew usługowy, banderolowanie, import alkoholi, magazynowanie.
Środki pozyskane w ramach emisji akcji, która kończy się 18 lutego, mają spółce umożliwić zwiększenie produkcji cieszącego się dużą popularnością ginu, ale także m.in. badania i rozwój kolejnych marek własnych, na bazie oczekiwań rynku i konsumentów.
Nowe kanały dystrybucji – showroom z alkoholami rzemieślniczymiBy ułatwić klientom wybór i pozyskiwać więcej zamówień spółka, w ramach celów emisji akcji, planuje otwarcie własnego showroomu z alkoholami rzemieślniczymi. Będzie to stały punkt sprzedaży, ekspozycji nowych produktów z oferty, a także kontaktu z konsumentami czy firmami zainteresowanymi szerszą współpracą.
Plany na rozwój to skupienie się na jakości i produktach premium, które będą mogły być sprzedawane również za granicą. Wszystkie składniki, takie jak owoce, miód, zboża, pochodzą od lokalnych dostawców działających w okolicy Puszczy Zielonki. W ten sposób powstają niewielkie partie alkoholi z naturalnych składników, produkowane z wykorzystaniem wody z własnego ujęcia. Unikatowe regionalne produkty oraz technologie chroniące środowisko to nasz cel – mówią założyciele.
Kampania promowana jest na
Crowdway.pl.