Celem kampanii „Alpen Gold, Uśmiechnij się" jest pokazanie konsumentom, iż Alpen Gold to czekolada dla całej rodziny, która swoim wyjątkowym smakiem wzbudza radość i uśmiech. W najnowszej edycji kampanii - skierowanej przede wszystkim do osób w wieku 25-55 lat - zamieszkujących duże i średnie miasta, promowana jest popularna „czekolada z okienkiem" Alpen Gold Nussbeisser - czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi.
„W nowej kampanii „Alpen Gold, Uśmiechnij się" po raz kolejny prezentujemy całą linię produktów skupionych pod marką Alpen Gold, obejmującą zarówno klasyczne tabliczki Alpen Gold, jak i czekolady Alpen Gold Nussbeisser oraz Alpen Gold Bąbolada. Chcemy pokazać, iż w naszym szerokim portfolio każdy odnajdzie swój ulubiony smak, który sprawi mu odrobinę radości i wywoła uśmiech na jego twarzy" - mówi Przemysław Częstochowski, Brand Manager Alpen Gold w Kraft Foods Polska.
Spot reklamowy „Serenada"
Kluczowym elementem rozpoczynającej się kampanii Alpen Gold jest spot telewizyjny. W trwającym 30 sekund filmiku po raz kolejny pojawia się animowana „twarz marki" - Wesoły Kostek. W pierwszych ujęciach widzimy parę wypoczywającą na łonie natury, która delektuje się pyszną czekoladą z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold Nussbeisser. Po chwili na horyzoncie pojawia się Wesoły Kostek, który tradycyjnie rozśmiesza rodzinę i umila spędzany wspólnie czas - tym razem swoimi dowcipnymi serenadami śpiewanymi z pokładu łódki.
Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN 7, czy Polsat 2. Kreacja została przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania PR nadzoruje agencja Alert Media Communications.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Alpen Gold ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...