Schwarzkopf z dumą i radością prezentuje Cindy Crawford, jako nową ambasadorkę Essential Color - kremowej koloryzacji włosów. Charyzmatyczna modelka o amerykańskim rodowodzie, jest jedną z najbardziej znanych modelek świata. Pojawiała się na okładkach wszystkich kluczowych magazynów mody w Stanach Zjednoczonych i Europie. Naturalna i ciepła osobowość Cindy uosabia współczesną businesswoman, harmonijnie godzącą pracę z macierzyństwem. Modelka słynie z aktywnego, zdrowego stylu życia oraz naturalnej zmysłowości, którą umiejętnie podkreśla delikatnymi kosmetykami. Aby nadać piękny, głęboki połysk swoim gęstym włosom, wybrała Essential Color 240 - jasny brąz.
Prasowa i telewizyjna kampania reklamowa marki Essential Color z udziałem Cindy Crawford, jako gwiazdy użyczającej swojego wizerunku marce, została nakręcona w domu w Los Angeles na początku grudnia 2009 roku. Kampanię wsparli swym talentem znany fotograf Russell James i producentka filmowa Sara Marandi.
Essential Color, obecna na polskim rynku od września 2009 roku, to pierwsza w Polsce w 100 % pozbawiona amoniaku farba trwale koloryzująca, która - łagodnie działając na włosy i skórę głowy - zapewnia równocześnie skuteczność koloryzacji. W formule kremu koloryzującego, jak i odżywki Essential Color, wykorzystano ekstrakty z owocu liczi oraz białej herbaty. Liczi jest cennym źródłem witaminy C i minerałów, biała herbata za to obfituje w przeciwutleniacze. Tak skomponowana formuła Essential Color pozwala uzyskać nie tylko wymarzony kolor włosów, ale także zapewnia im właściwą kondycję.
Linia składa się z 15 odcieni, od jasnego odcienia blond, przez brązy po czerń, które zapewnią doskonały efekt kolorystyczny i wspaniały wygląd włosów. Rekomendowana cena opakowania to około 20 zł.
(Maja Święcka)
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...