Konkursy i loterie

Żubry się mnożą w nowej edycji kampanii “Dwa Szybkie Żubry”

Wtorek, 08 lutego 2022
Startuje kampania “Dwa Szybkie Żubry" - flagowa aktywacja marki Żubr (Kompania Piwowarska). Motywem przewodnim 7. edycji konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”. Promocja wystartowała 1 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca 2022 r.
W największej promocji Żubra tym roku będzie można wygrać aż 12 milionów piw. Wystarczy kupić jednego Żubra, by zgodnie z hasłem kampanii: “Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” otrzymać podwójną ilość. Jedynym warunkiem jest posiadanie zwycięskiego kapsla lub zawleczki.

Działania wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PZL, dom produkcyjny Papaya FIlms i dom postprodukcyjny Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię bliskiego spotkania pary żubrów w zmysłowych okolicznościach budzącej się z całą mocą przyrody.

- Liczymy, że siódma edycja naszej flagowej akcji, przyniesie konsumentom marki jeszcze więcej radości. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” - nie chcąc spoilerować - w charakterystyczny, choć odświeżony dla Żubra sposób. Zachęcam do odkrycia buzującego życiem puszczańskiego świata, życząc wielu wygranych - komentuje Urszula Czerniawska – Kapeluch, Senior Brand Manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.

Co trzeba zrobić, by zostać zwycięzcą? Zasady akcji promocyjnej „Dwa Szybkie Żubry” opierają się na prostym mechanizmie loteryjnym “instant win”. Wystarczy kupić puszkę lub butelkę Żubra i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się promocyjny Żubr - symbol wygranej. Tym sposobem, kupując jednego Żubra, mamy duże szanse otrzymać ich dwa razy więcej. Kompania Piwowarska przeznacza w tym roku aż 12 milionów piw do rozdania.

Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media) oraz w punktach sprzedaży.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął dom mediowy Zenith.




tagi: Kompania Piwowarska , Dwa Szybkie Żubry , kampania , konkurs , piwo , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,