Advertisement

Wiadomości

Jurajska® z dynamiką sprzedaży 7-krotnie większą niż cały rynek

Poniedziałek, 07 lutego 2022
Rynek wody butelkowanej po lekkim załamaniu w 2020 roku wrócił do poziomu przekraczającego wartość 5 mld PLN* - wynika badania rynku Nielsen. Polacy ze wszystkich napojów bezalkoholowych najchętniej wybierają wodę.
„Rok pandemii oznaczał mniej okazji zakupowych na rynku wody. Lockdowny, ograniczenia w przemieszczaniu, czy zamykanie siłowni i klubów fitness, spowodowały, że mniej podróżowaliśmy, mniej spacerowaliśmy a tym samym mniej piliśmy wody. Rok 2021 przyniósł rozluźnienia restrykcji i powolny powrót do naszych zwyczajów, powróciły okazje na małe opakowania, co przyczyniło się do odbicia na rynku”, powiedział Piotr Chęcielewski, członek Zarządu Jurajska S.A.
  • Dynamika wzrostu sprzedaży marki Jurajska wyniosła 29% dynamika wzrostu sprzedaży całego rynku 4%2
  • Klaudia Krupicz „podwójnym” Najlepszym Dyrektorem Marketingu 2021.
NATURALNA WODA MINERALNA Jurajska® jest znana i ceniona za swoje właściwości w rejonie Jury Krakowsko-Częstochowskiej od 60 lat. Ale to 2021 był rewolucją dla marki, kiedy to stała się jedną z najpopularniejszych marek w całej Polsce i urosła aż o 29% r/r. To jeden z najlepszych wyników wśród 10 największych graczy tej kategorii.

„Dokonaliśmy transformacji całej marki. Wprowadziliśmy nowe opakowanie, wyróżniające się w całej kategorii, bazujące na skalnym rodowodzie Jurajskiej. Nowy kształt butelki z charakterystycznym wymiarem 3D podkreśla krystaliczną czystość naszej wody. Dokonaliśmy także całkowitego rebrandingu logo i etykiety oraz rozpoczęliśmy współpracę z ambasador marki Agnieszką Radwańską, silnie związaną z obszarem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Kampania komunikacyjna była aktywna przez cały sezon letni i przekazywała nowy świat marki: Prosto ze skał Jury. Jednocześnie nie zapominamy o naszym zaangażowaniu w polską siatkówkę kontynuując szerokie wsparcie tego sportu.” Powiedziała Klaudia Krupicz, dyrektor marketingu marki Jurajska.
 
Działania i wyniki relaunchu znalazły uznanie branży. Za swoje osiągnięcia, Klaudia Krupicz, otrzymała nagrody w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w dwóch kategoriach: launch/re-branding roku oraz napoje/alkohol3.   





*  Jurajska za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa (w PLN), w okresie I-XII 2021 w kategorii: Woda mineralna
2  Jurajska za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Zmiana sprzedaży wartościowej (%) w okresie I-XII 2021 vs YA w kategorii: Woda mineralna
3  Konkurs od 10 lat organizowany jest przez portal Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłanianie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach


tagi: Jurajska , woda mineralna , sprzedaż , handel , produkcja , rynek wody , rynek spożywczy , ,