Wiadomości

Zmiany na stanowisku Rzecznika Prasowego w Rossmanie

Piątek, 12 marca 2010
Od 15 marca funkcję Rzecznika Prasowego w  Rossmannie  będzie pełniła  Eliza Panek - Dorosz Pełnomocnik Zarządu ds. Public Relations.

Roman Lewandowski dotychczasowy Rzecznik Prasowy Rossmanna obejmie stanowisko Kierownika ds. PR wewnętrznego.  Zmiany te związane są z dynamicznym rozwojem firmy i koniecznym wsparciem komunikacji wewnętrznej.  W ciągu ostatniego roku Rossmann zatrudnił około 1 000 osób. Od kilku lat firma  otwiera ponad   80 drogerii rocznie, a w planach jest też rozbudowa magazynu i biurowca  w Łodzi oraz inwestycje  na północy i  południu kraju.

ROSSMANN 

Rossmann jest największą siecią drogeryjną w Polsce. W 1993 roku Rossmann był pierwszą samoobsługową drogerią w naszym kraju. Rossmann Polska działa już 17 lat. Jest liderem w branży kosmetycznej z 13% udziałem w rynku dystrybucji kosmetyków. Rossmann ma 430 sklepów samoobsługowych na terenie całego kraju, zatrudnia 7 000 pracowników. Do listopada 2010 Rossmann planuje otworzyć drogerię nr 500.

Asortyment sieci obejmuje około 10 000 produktów. Są to zarówno produkty renomowanych firm zagranicznych (m.in. Beiersdorf, Henkel, L'Oreal, Johnson&Johnson, Procter&Gamble czy Unilever), jak i polskich (m.in. AA Oceanic Cosmetic, Dr Irena Eris, Ziaja). Co trzecia ciężarówka wyjeżdżająca z fabryk Nivea i L'Oreal trafia do sklepów Rossmanna. Produkty marki własnej stanowią już 10%. oferty typowego sklepu, a w ujęciu ilościowym 20%. To wyroby wysokiej jakości, produkowane głównie w Niemczech. Ponad 100 z nich (m.in. Isana, Rival de Loop czy Sun Ozon, Baby Dream) osiągnęło wysokie oceny w testach niezależnego niemieckiego instytutu badającego jakość produktów - Stiftung Warentest. Pielęgnacja włosów i ciała to dwie dziedziny, w których oferta jest szczególnie bogata. Oprócz towarów typowo drogeryjnych, Rossmann sprzedaje m.in.: podstawowe napoje, impulsowe słodycze, herbaty, leki OTC czy suplementy diety. Ostatnio w 20 większych sklepach pojawiły się książki oraz wina.

Eliza Panek - Dorosz

Jest absolwentką Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczęła jako asystent poselski. Następnie przez trzy lata pracowała przy promocji nowoczesnych narzędzi zarządzania finansami publicznymi w programach finansowanych przez Unię Europejską i Rząd Stanów Zjednoczonych. W Grupie Żywiec od 1998 roku, kiedy to została przeprowadzona największej fuzja w branży spożywczej w Polsce, między Elbrewery, a Żywiec S.A. Połączenie objęło cztery firmy, zatrudniające ponad 5 000 pracowników. Pracowała przy przygotowaniu i wdrożeniu jednolitego systemu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Ważniejsze zrealizowane projekty to Żywieckie Muzeum Humoru, Heineken Music Thirst. Przez pięć lat pełniła funkcję rzecznika prasowego Grupy Żywiec. Jest też laureatką „Złotej Strzały" i „Globe" za projekt Żywieckiego Muzeum Humoru. Globe Awards for the Best Marketing Event Campaign (nagroda Globe za najlepszą kampanię wydarzeniową) przyznana przez Marketing Agencies Association Worldwide, październik 2003, Palm Beach, Stany Zjednoczone (to pierwszy polski projekt BTL nagrodzony w konkursie tak wysokiej rangi). Od roku Eliza Panek  - Dorosz Pełni funkcję pełnomocnika Zarządu ds.  Public Relations w firmie Rossmann - największej sieci drogerii w Polsce.  Do zadań Elizy Panek Dorosz należy Brand Public Relations i Komunikacja Korporacyjna.

(Maja Święcka)

tagi: Rossmann ,