HARIBO powraca z nową wersją reklamy opartej na dziecięcych głosach!
Piątek, 04 lutego 2022
HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej, będącą kontynuacją innowacyjnej reklamy marki, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł ten, wprowadzony w 2019 roku, został znakomicie przyjęty przez rynek i przyczynił się do znacznego wzrostu świadomości marki. W nowym spocie HARIBO zachęca, by posłuchać swojego wewnętrznego, dziecięcego głosu!
Przeowockowa reklama
W najnowszym spocie reklamowym HARIBO dziecięcymi głosami wyrażone są wewnętrzne myśli i pragnienia dorosłych, którzy sięgając po Złote Misie HARIBO, celebrują swoje wewnętrzne dziecko. Nowa reklama, podobnie jak poprzednia, wyróżnia się w bloku reklamowym, zapadając w pamięć i pozostawiając odbiorców w objęciach beztroskiej radości i dziecięcej wyobraźni. Spot idealnie odzwierciedla obietnicę marki, bezpośrednio nawiązując do jej motta: „Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych”. Marka, którą kochają konsumenci
HARIBO to synonim żelek1 i lider rynku2. Marka uważnie śledzi trendy, poznaje potrzeby i motywacje konsumentów. Oferta HARIBO jest idealnie dopasowana oczekiwań odbiorców, a komunikacja jest atrakcyjna i angażująca. Dzięki temu marka cieszy się dużym zaufaniem i lojalnością klientów, a jej rozpoznawalność sięga prawie 100%! Konsumenci uwielbiają HARIBO, na co wskazują przeprowadzone przez markę badania – blisko połowa ankietowanych w Polsce zadeklarowała, że powstrzymałaby się od zakupu żelek marek konkurencyjnych w przypadku braku HARIBO w sklepie!
Kampania 360 stopni
Nowa reklama HARIBO będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona osób z grupy docelowej HARIBO. Marka planuje także specjalne materiały wideo, które pojawią się na między innymi na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami PR, aktywacjami w social mediach, działaniami reklamowymi w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz w kinach.
Pomysł kreatywny i produkcja: Agencja Quiet storm. Adaptacja na rynek polski: agencja PAKT we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Za komunikację PR oraz influencer marketing odpowiada agencja Yellowcups. Zakup mediów realizuje dom mediowy Mindshare.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.