Advertisement

Kampanie i Promocje

POLOmarket wprowadza POLOtarczę i zwiększa liczbę promocji

Czwartek, 03 lutego 2022
Od 1 lutego z 5% do 0% obniżony zostaje VAT na artykuły spożywcze i ogrodnicze. POLOmarket – największa polska sieć supermarketów, zrealizowała założenie ustawodawcy, obniżając ceny ponad 5600 produktów. To nie wszystko, POLOmarket uruchomił program „POLOtarcza”, w ramach którego kilkaset produktów dostępnych jest w cenie niższej nawet o ponad 40%.
Z początkiem lutego POLOmarket rozszerza swoją dotychczasową ofertę promocyjną w ramach „POLOtarczy”, znacząco obniżając ceny kilkuset produktów. Tak poszerzone promocje sieć planuje utrzymać w kolejnych tygodniach.

Aby ułatwić odnalezienie produktów ze stawką VAT obniżoną z 5% do 0%, POLOmarket wprowadził specjalne zielone etykiety cenowe z oznaczeniem „0% VAT”. Natomiast produkty, które w ramach „POLOtarczy” będą dodatkowo przecenione o nawet ponad 40%, wyróżnione będą kolorem żółtym. Najbardziej atrakcyjne cenowo oferty będą komunikowane co tydzień m.in. w gazetce promocyjnej, na plakatach na sali sprzedaży, na stronie internetowej, w aplikacji oraz innych nośnikach.

W efekcie, od lutego we wszystkich sklepach POLOmarket będzie można zaoszczędzić nawet do kilkudziesięciu złotych na zakupach, stąd też towarzyszące akcji hasło „POLOtarcza i na więcej starcza”.


tagi: POLOmarket , POLOtarcza , promocja , sieć handlowa , sprzedaż handel , konsument , przemysł spożywczy ,