Z rynku FMCG

Intermarché obniża ceny nawet dla 8 000 produktów

Środa, 02 lutego 2022
Od 1 lutego Intermarché obniża ceny 8 000 produktów z VAT 5% na VAT 0% (wielkość tego asortymentu zależy od formatu sklepu, w sklepach o mniejszej powierzchni jest to nie mniej niż 6 000 produktów). Jest to działanie zgodne z Rządową Tarczą Antyinflacyjną, a obniżki zostały przygotowane tak, by ceny w sklepach sieci nie były wyższe, niż te w dyskontach. Sieć już od jesieni 2021 roku dostosowywała ceny produktów w sklepach do poziomu dyskontów, by w ten sposób działać na korzyść swoich klientów i zapewnić im jak najlepsze warunki zakupowe.
 – Dzięki swojej ugruntowanej pozycji na rynku, supermarkety Intermarché są liderem oferowania klientom produktów z kategorii świeżych w wyróżniającej się jakości i konkurencyjnych cenach. Stawiamy na atrakcyjność oferty zakupowej, co znajduje swoje odzwierciedlenie w czołowych pozycjach Muszkieterów w rozmaitych rankingach i zestawieniach. Siła Grupy to jednak nie tylko wysoka jakość, szeroki wybór i atrakcyjne ceny, lecz także dbałość o lokalny charakter prowadzonych przedsiębiorstw i zapewnienie odwiedzającym jak najlepszych doświadczeń zakupowych, by z przyjemnością wracali oni do swojego ulubionego sklepu – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny SCA PR Polska Sp. z o.o., prowadzącego sieć Intermarché w Polsce.

Intermarché z najtańszym koszykiem zakupowym

Działania szyldu w obszarze dalszego obniżania cen zaowocowały najniższą wartością koszyka zakupowego w rejonie Górnego Śląska na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 roku. Portal dlahandlu.pl stworzył porównanie kosztowe sieci, w którym Intermarché zajęło pierwsze miejsce w kategorii „Supermarket” i piąte w kategorii zbiorowej. Jednocześnie sieć ma najwyższy procentowy spadek cen produktów w koszyku w porównaniu do poprzedniego badania.

– Atrakcyjny stosunek ceny do jakości produktów to nasza specjalność. Od lat działamy w obszarze zmniejszania presji kosztowej, co przynosi nie tylko efekty wizerunkowe, ale także pozwala na zapewnienie klientom najwyższego poziomu zadowolenia z zakupów. Planujemy kontynuować te działania i dalej rozwijać naszą ofertę – dodaje Tomasz Waligórski.



tagi: Intermarché , ceny , produkty spożywcze , sprzedaż handel , konsument , sieć handlowa , przemysł spożywczy ,