Konkursy i loterie

Startują loterię podkapslowe marek Kasztelan, Bosman i Piast

Wtorek, 01 lutego 2022
Wystartowały kolejne edycje loterii podkapslowych marek piw należących do Carlsberg Polska. Od 1 lutego br. w wybranych sklepach na terenie całego kraju dostępne będzie piwo Kasztelan Jasne Pełne w promocyjnych butelkach, na Dolnym Śląsku – promocyjne puszki i butelki Piasta Wrocławskiego, a na Pomorzu Zachodnim loterię rozpoczyna piwo Bosman. Nagrody zostały ukryte pod kapslami i kluczykami.
Kasztelan – wygrana i kapsle pocieszenia

Kasztelan w tym roku podzieli się ze swoimi konsumentami dodatkowymi puszkami, które wygrać można w loterii marki. Mechanizm jest prosty - wystarczy kupić piwo Kasztelan Jasne Pełne w promocyjnej butelce i zajrzeć pod kapsel. Każdy zwycięski kapsel to wygrany Kasztelan Jasne Pełne w puszce 0,5l. W przypadku przegranej przygotowane są „kapsle pocieszenia” z hasłami zachęcającymi do dalszej zabawy, jak np.: „Spróbuj Waść jeszcze raz” czy „Skucha! Waść dalej szuka”.  Loteria startuje 1 lutego br. w wybranych sklepach na terenie całego kraju i potrwa do końca lipca. Regulamin i zasady konkursu dostępne są na stronie marki Kasztelan: http://browarkasztelan.pl/

Bosman Full do zgarnięcia

Bosman otwiera loterię, w której do wygrania są półlitrowe puszki piwa Bosman Full. Należy, w terminie od 1 lutego do końca lipca br., kupić specjalnie oznakowaną butelkę lub puszkę piwa Bosman Full i poszukać informacji o ewentualnej wygranej pod kapslami od butelek i kluczykami promocyjnych puszek. W przypadku wygranej uczestnik może odebrać nagrodę w jednym ze sklepów objętych promocją. Regulamin i zasady konkursu dostępne są na stronie marki: http://bosman.pl

Piast Wrocławski i nagrody pod kapslem lub zawleczką

Promocyjne puszki i butelki przygotowała również marka Piast. Tegoroczna promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do końca wakacji (31 sierpnia br.). Wystarczy kupić piwo Piast Wrocławski w promocyjnej półlitrowej puszce lub butelce i poszukać pod kapslem albo kluczykiem haseł z wygraną. Regulamin i zasady konkursu dostępne są na stronie marki: http://piwopiast.pl



tagi: Carlsberg Polska , loteria podkapslowa , Kasztelan , Bosman , Piast , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,