Motywem przewodnim kampanii jest wiosenne gotowanie. W materiałach reklamowych firmy pojawią się przepisy na lekkie i pożywne potrawy z wykorzystaniem różnorodnych kompozycji warzywnych marki d'aucy.
Kampania realizowana jest na łamach prasy kobiecej oraz poradnikowej o zasięgu ogólnokrajowym, w wydaniach marcowych oraz kwietniowych. Materiały reklamowe d'aucy pojawią się w miesięcznikach („Poradnik Domowy", „Dobre Rady", „Przyślij Przepis"), a także w dwutygodnikach i tygodnikach, takich jak „Przyjaciółka", „Tina", „Pani Domu", „Naj", „Chwila dla Ciebie". Kampanii w prasie będą towarzyszyły liczne promocje sprzedaży w wybranych sklepach oraz w sieciach handlowych.
Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations.
(A.S.)
tagi: d'aucy ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...