Motywem przewodnim kampanii jest wiosenne gotowanie. W materiałach reklamowych firmy pojawią się przepisy na lekkie i pożywne potrawy z wykorzystaniem różnorodnych kompozycji warzywnych marki d'aucy.
Kampania realizowana jest na łamach prasy kobiecej oraz poradnikowej o zasięgu ogólnokrajowym, w wydaniach marcowych oraz kwietniowych. Materiały reklamowe d'aucy pojawią się w miesięcznikach („Poradnik Domowy", „Dobre Rady", „Przyślij Przepis"), a także w dwutygodnikach i tygodnikach, takich jak „Przyjaciółka", „Tina", „Pani Domu", „Naj", „Chwila dla Ciebie". Kampanii w prasie będą towarzyszyły liczne promocje sprzedaży w wybranych sklepach oraz w sieciach handlowych.
Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations.
(A.S.)
tagi: d'aucy ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...