Kampanie i Promocje

Apetyczna kampania reklamowa d’aucy

Czwartek, 11 marca 2010
10 marca firma d'aucy Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową w prasie, mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych: pierwszych na polskim rynku warzyw ugotowanych przed zamrożeniem - heat&eat, warzyw do przyrządzania na parze - fit mix d'aucy
oraz warzyw apertyzowanych w puszkach.

Motywem przewodnim kampanii jest wiosenne gotowanie. W materiałach reklamowych firmy pojawią się przepisy na lekkie i pożywne potrawy z wykorzystaniem różnorodnych kompozycji warzywnych marki d'aucy.

Kampania realizowana jest na łamach prasy kobiecej oraz poradnikowej o zasięgu ogólnokrajowym, w wydaniach marcowych oraz kwietniowych. Materiały reklamowe d'aucy pojawią się w miesięcznikach („Poradnik Domowy", „Dobre Rady", „Przyślij Przepis"), a także w dwutygodnikach i tygodnikach, takich jak „Przyjaciółka", „Tina", „Pani Domu", „Naj", „Chwila dla Ciebie". Kampanii w prasie będą towarzyszyły liczne promocje sprzedaży w wybranych sklepach oraz w sieciach handlowych.

Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations.

(A.S.)

tagi: d'aucy ,