„Rynek herbaty w Polsce jest rynkiem rosnącym. Spożycie czystej czarnej herbaty wciąż pozostaje na bardzo wysokim poziomie. To powoduje, że jest to dla producentów jest to bardzo ważny segment, w którym prowadzonych jest najwięcej aktywności i promocji. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych zarówno dla naszych lojalnych klientów, jak i dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji spróbować herbat IRVING wprowadziliśmy zestaw promocyjny herbat IRVING Daily Classic opakowanie 50 saszetek wraz opakowaniem 25 saszetek gratis" - twierdzi Małgorzata Leszczyńska, marketing manager marki Irving.
Herbata IRVING Daily Classic została skomponowana ze starannie wyselekcjonowanych gatunków liści herbacianych pochodzących z upraw w Indiach, Kenii i na Cejlonie. Dzięki temu napar z herbaty IRVING posiada wyjątkowy, bogaty smak i aromat oraz głęboką, bursztynową barwę. Każda filiżanka herbaty IRVING przynosi chwilę relaksu i odprężenia.
Promocja przeznaczona jest dla sklepów w handlu tradycyjnym. Opakowania promocyjne dostępne są od 9 marca do wyczerpania zapasów.
(Maja Święcka)
tagi: Irving ,
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
W I kwartale 2025 r. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Dwie cenione firmy rodzinne łączą siły, by razem...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...