To już czwarta odsłona spotów, w których bohaterowie realizują długie listy zakupów w Selgros. W klipie postawiono nacisk na prezentację bardzo szerokiej oferty, wysokiej jakości produktów dostępnych w sieci, przestronne wnętrza hal Selgros oraz możliwość uzyskania specjalnych rabatów dzięki korzystaniu z aplikacji.
- Naszą specjalizacją jest mięso przygotowane na miejscu, owoce i warzywa przechowywane zawsze w chłodzie oraz świeże ryby i owoce morza. Od 25 lat w naszych halach oferujemy jeden z najszerszych asortymentów spożywczych i przemysłowych na rynku. Zachęcamy klientów do realizowania nawet najbardziej wyszukanej listy zakupów właśnie w naszej sieci - mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Kampania będzie obecna w TV, VoD oraz kanałach Selgros. Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Spacecamp, a za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią filmów zajął się Michał Gazda. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
tagi: Selgros Cash & Carry , kampania telewizyjna , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...