Tytuł Lidera Filantropii przyznawany jest od 2007 r. W tym roku była to już trzecia edycja rankingu. Celem tej inicjatywy jest promocja społecznego zaangażowania biznesu i wyłonienie firm, które przekazują najwięcej środków na działania społeczne i swój zrównoważony rozwój. Nad procesem wyłaniania laureatów konkursu czuwała firma PriceWaterouseCoopers.
Tegoroczne, trzecie miejsce P&G Polska, jest dużym osiągnięciem, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż firma uplasowała się w rankingu wyżej niż w roku 2008, kiedy to zajęła szóste miejsce. Tym razem doceniono wkład P&G w poprawę życia konsumentów, poprzez takie społeczne programy, jak „Pampers-Unicef 1 paczka = 1 szczepionka", „Podaruj dzieciom słońce", „P&G. Żyj, poznawaj, rozwijaj się", jak również poprzez stałą obecność w środowisku firm odpowiedzialnych społecznie i partnerstwo z organizacjami NGO.
"Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że udało nam się znaleźć w pierwszej trójce Liderów Filantropii w Polsce, zajmując jednocześnie pierwsze miejsce wśród firm z branży FMCG. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem, że P&G wypełnia misję poprawy życia swoich konsumentów, jak również konsekwentnie buduje reputację P&G jako firmy działającej na rzecz zrównoważonego rozwoju" - mówi Marek Kapuściński, Dyrektor Generalny Procter & Gamble w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Procter & Gamble ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....