Tytuł Lidera Filantropii przyznawany jest od 2007 r. W tym roku była to już trzecia edycja rankingu. Celem tej inicjatywy jest promocja społecznego zaangażowania biznesu i wyłonienie firm, które przekazują najwięcej środków na działania społeczne i swój zrównoważony rozwój. Nad procesem wyłaniania laureatów konkursu czuwała firma PriceWaterouseCoopers.
Tegoroczne, trzecie miejsce P&G Polska, jest dużym osiągnięciem, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż firma uplasowała się w rankingu wyżej niż w roku 2008, kiedy to zajęła szóste miejsce. Tym razem doceniono wkład P&G w poprawę życia konsumentów, poprzez takie społeczne programy, jak „Pampers-Unicef 1 paczka = 1 szczepionka", „Podaruj dzieciom słońce", „P&G. Żyj, poznawaj, rozwijaj się", jak również poprzez stałą obecność w środowisku firm odpowiedzialnych społecznie i partnerstwo z organizacjami NGO.
"Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że udało nam się znaleźć w pierwszej trójce Liderów Filantropii w Polsce, zajmując jednocześnie pierwsze miejsce wśród firm z branży FMCG. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem, że P&G wypełnia misję poprawy życia swoich konsumentów, jak również konsekwentnie buduje reputację P&G jako firmy działającej na rzecz zrównoważonego rozwoju" - mówi Marek Kapuściński, Dyrektor Generalny Procter & Gamble w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Procter & Gamble ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...