Wiadomości

24-procentowy wzrost sprzedaży

Środa, 10 marca 2010
W lutym 2010 r. Grupa Makarony Polskie osiągnęła 24-procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody Grupy ze sprzedaży wyniosły 8 928 mln zł w stosunku do 7 193 mln zł w lutym 2009 roku. W ujęciu ilościowym sprzedaż wzrosła o 41 procent, do 3 609 ton z 2 552 ton w lutym 2009 roku.

„Tempo rozwoju Spółki w lutym jest zgodne z naszymi założeniami na 2010 rok. Ciągle dysponujemy mocami produkcyjnymi umożliwiającymi konsekwentny wzrost sprzedaży. Obecnie przygotowujemy strategię, w której wskażemy kierunki rozwoju Grupy Makarony Polskie do 2012 rok" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.

Celem Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych i osiągnięcie pozycji jednego z liderów tej branży w Polsce.

(Maja Święcka)

tagi: Makarony Polskie ,