„Tempo rozwoju Spółki w lutym jest zgodne z naszymi założeniami na 2010 rok. Ciągle dysponujemy mocami produkcyjnymi umożliwiającymi konsekwentny wzrost sprzedaży. Obecnie przygotowujemy strategię, w której wskażemy kierunki rozwoju Grupy Makarony Polskie do 2012 rok" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.
Celem Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych i osiągnięcie pozycji jednego z liderów tej branży w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...