„Tempo rozwoju Spółki w lutym jest zgodne z naszymi założeniami na 2010 rok. Ciągle dysponujemy mocami produkcyjnymi umożliwiającymi konsekwentny wzrost sprzedaży. Obecnie przygotowujemy strategię, w której wskażemy kierunki rozwoju Grupy Makarony Polskie do 2012 rok" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.
Celem Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych i osiągnięcie pozycji jednego z liderów tej branży w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....