Hochland Polska z dumą i radością angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznych, edukację i dbałość o środowisko naturalne. Do działań zaplanowanych w Roku Zrównoważonego Rozwoju w Hochland wpisany został konkurs fotograficzny promujący wśród pracowników ideę zrównoważonego rozwoju, w wyniku którego powstał kalendarz firmowy na 2022 rok. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Skąd wziął się pomysł na ideę kalendarza firmowego, który powstał w wyniku konkursu fotograficznego przeprowadzonego wśród pracowników Hochland Polska?
To już piętnasta edycja konkursu, którego wiele lat temu byłem inicjatorem. To mój autorski pomysł, z którego jestem bardzo dumny! Co roku temat konkursu fotograficznego jest inny i promuje przy okazji wśród naszych pracowników różne istotne tematy. W poprzednich latach uczestnicy podejmowali się interpretacji fotografią wartości firmowych czy też kuchni bez resztek, czyli zero waste. Fotografowali także własne pomysły kulinarne przygotowane na bazie serów z oferty Hochland. Tegoroczny konkurs to nowa idea kalendarza firmowego Hochland Polska, w ramach której promujemy zrównoważony rozwój z Hochland.
Dlaczego właśnie zrównoważony rozwój stał się tematem przewodnim kalendarza firmowego?
Krzewiąc kulturę zrównoważonego rozwoju, w tym także poprzez organizację konkursu fotograficznego, Hochland Polska angażuje wszystkich pracowników, aby dbali o dziś i jutro otoczenia – środowiska naturalnego i społecznego. W efekcie tych działań powstał niezwykły kalendarz, zawierający zarówno inspirujące opisy, jak i rewelacyjne zdjęcia dokumentujące rozumienie idei zrównoważonego rozwoju.
Jakie było zainteresowanie konkursem?
Temat konkursu był bardzo ambitny, podniósł poprzeczkę wysoko, ale zainteresowanie przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Wybraliśmy dwanaście najlepszych prac. Autorom fantastycznych opisów i pięknie wykonanych zdjęć serdecznie gratulujemy!
Kto wygrał?
Zwyciężyła interpretacja idei zrównoważonego rozwoju Magdaleny Kisielewicz zatytułowana – „Dwie szale wagi zawsze w równowadze”. Autorka w opisie podkreśliła, że myśląc o zrównoważonym rozwoju – jej pierwszym skojarzeniem była waga, na której szalach z jednej strony stawiamy rozwój firmy, z drugiej natomiast troskę o środowisko naturalne i działania mające na celu jego skuteczną ochronę. Naszym zadaniem jest podejmowanie mądrych decyzji i takie sterowanie firmą, aby te dwie szale zawsze pozostawały w równowadze. Jurorzy tegorocznej edycji konkursu uznali ten kierunek interpretacji tematu za przysłowiowy strzał w dziesiątkę.
Jakie inne tematy poruszają fotografie w tegorocznym kalendarzu firmowym Hochland?
Było ich faktycznie wiele. Najczęściej pojawiał się motyw ponownego wykorzystania opakowań naszych produktów, albo jako pojemniki do przechowywania, albo minidoniczki do roślin. Były także promocje zdrowego trybu życia i jazdy na rowerze, przez co chronimy środowisko i wzmacniamy odporność naszego organizmu.
Przy okazji wszystkim Czytelnikom, a także użytkownikom kalendarza Hochland Polska życzę wielu radosnych dni w 2022 roku. Oczywiście zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju!
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.