Rok 2021 był przełomowy w historii Denver Food. Jako firma zaistnieliśmy w dużym handlu sieciowym wchodząc do Auchan i Carrefoura ze swoimi autorskimi pasztetami roślinnymi. Produktami, które dały początek marce Denver Food, jako produkty wegańskie i bezglutenowe. Pomimo nadal panującej pandemii – jako producent bezglutenowy – sprzedaż rosła do rekordowych wyników, które na koniec tego roku powinny dać wynik ponad 25% wzrostu r/r.
Klienci coraz częściej zwracają uwagę na jakość sprzedawanej żywności i na jej skład. Produkty Denver Food są bezglutenowe, wegańskie i w większości ekologiczne. W dobie dbania o zdrowie, konsumenci coraz częściej wybierają takie produkty i rok 2022 powinien dalej utrzymywać ten trend. Ponieważ Denver Food ma w planach zwiększenie portfolio o kolejne wyroby roślinne, z wielkimi nadziejami oczekujemy nowego roku. Z uwagi na fakt, iż sprzedaż Denver Food opiera się nie tylko na rynku krajowym, ale też mocno eksportuje – przede wszystkim do Zatoki Perskiej – chcemy w 2022 roku mocniej zaakcentować swoją obecność na tym rynku. Na dziś jesteśmy praktycznie we wszystkich dużych sieciach handlowych w Katarze, a z dystrybutorami z kolejnych krajów prowadzimy zaawansowane rozmowy.
Następny rok będzie przełomowy w działalności spółki, gdyż planujemy zakup nowej siedziby, gdzie będziemy mogli zwiększyć wydajność 2-, 3-krotnie, aby być gotowym na nowe wyzwania.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.