Rok 2021 przyniósł wiele zmian, głównie ekonomicznych. Szalejąca inflacja, wzrost kosztów wytworzenia produktu przekładają się na ceny nie tylko produktów pierwszej potrzeby. Tym samym jako producenci zostaliśmy postawieni przed wyborem: ograniczyć koszty dotarcia do rynku (mniejsze inwestycje w promocje dla konsumenta, redukcje zatrudnienia, itp.), czy wprowadzić niezbędne podwyżki w celu utrzymania dotychczasowej oferty konsumenckiej i odpowiedniego serwisu placówek handlowych.
W I.D.C. Polonia zdecydowaliśmy się na wariant drugi. Uważamy, że zarówno dla nas, jak i naszych partnerów handlowych najważniejsze w tym trudnym okresie jest utrzymanie wysokiego standardu współpracy: bezpośrednia współpraca ze sklepami, dopasowane do formatów i asortymentu promocje oraz innowacje produktowe wychodzące naprzeciw potrzebom konsumenta. Przykładem takich działań w mijającym roku jest rozszerzenie portfolio biszkoptów Andante o formaty „funkcjonalne” – po sukcesie minibiszkoptów kupowanych jako przekąska, zaproponowaliśmy konsumentowi warianty, które mogą być stosowane jako półprodukty w domowych wypiekach. Na rok 2022 mamy już przygotowane kolejne nowości pod marką GÓRALKI oraz liczne kampanie marketingowe i promocje, które będą wsparciem w odsprzedaży dla naszych partnerów handlowych.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.