Komentarz Branżowy

Magdalena Pajor, Dyrektor ds. Sieci Franczyzowych, Groszek i EuroSklep Eurocash

Sobota, 18 grudnia 2021
Mijający rok był dla branży franczyzowej dość wymagający. Trudna sytuacja na rynku, spowodowana epidemią, sprawiła, że osoby szukające pomysłu na biznes ostrożniej rozważały dostępne możliwości. Udało się nam jednak powiększyć grono sklepów franczyzowych o 350 nowych placówek, otwartych w ramach sieci Groszek oraz Euro Sklep. Jednoczenie nasi dotychczasowi franczyzobiorcy chętnie otwierają kolejne swoje sklepy pod wspomnianymi szyldami.
W najbliższym czasie największym wyzwaniem będzie sprostanie rosnącej inflacji i presji cenowej. Dlatego stale rozwijamy działania trade marketingowe, dzięki której będziemy mogli zapewnić konsumentom produkty w niskich cenach, m.in. wykorzystując atrakcyjne mechanizmy promocyjne – na przykład tak bardzo lubiane wielosztuki. W komunikacji z konsumentem wykorzystujemy standardowe narzędzia komunikacyjnie m.in gazetka sieci, billboard, baner, a niebawem światło dzienne ujrzy również nasza aplikacja mobilna Groszek oraz aplikacja Euro Sklep. Konsumenci znajdą tam jeszcze więcej interesujących promocji. Jednocześnie poszerzamy ofertę produktów marki własnej Groszek i Euro Sklep. Widzimy rosnące zainteresowanie konsumentów tego typu produktami. Marka własna jest doskonałą odpowiedzią dla konsumentów szukających dobrych produktów za rozsądną cenę. Co więcej, stawiamy na rozwój nowych technologii, które ułatwiają codzienną pracę i prowadzenie biznesu naszym franczyzobiorcom. Jesteśmy otwarci na trendy i nowinki – obserwujemy je, analizujemy, wdrażamy wybrane. Nadchodzący rok 2022 będzie szczególny dla sieci Euro Sklep ze względu 25-lecie istnienia. Przygotowaliśmy dla naszych franczyzobiorców oraz konsumentów szereg niespodzianek i atrakcyjnych promocji, o których już niebawem będziemy informować.

Magdalena Pajor
Dyrektor ds. Sieci Franczyzowych
Groszek i EuroSklep
Eurocash

tagi: Magdalena Pajor , Groszek , EuroSklep , Eurocash , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , produkcja , konsument , ekonomia , finanse , FMCG , artykuły spożywcze , przemysł spożywczy ,