Marc Dherment, Dyrektor Generalny, Grupa Muszkieterów
Sobota, 18 grudnia 2021
Rok 2021 był okresem wielu wyzwań – pandemia oraz presja inflacyjna miały istotny wpływ na rynek, a firmy musiały sprawnie reagować na potrzeby klientów. Jeszcze większą rolę zaczął odgrywać e-commerce i udogodnienia wpływające na szybkość oraz bezpieczeństwo zakupów. W odpowiedzi Grupa Muszkieterów kontynuowała rozwój usług e-commerce, czyli Intermarché Drive oraz Bricomatów.
Pomimo przeciwności, odnotowaliśmy najlepsze w historii wyniki za trzy pierwsze kwartały 2021 roku i powiększyliśmy portfel placówek na polskim rynku. Za nami restrukturyzacja sieci Intermarché, wróciliśmy na ścieżkę rozwoju, osiągając bardzo dobrą dynamikę obrotów. Jesteśmy zmobilizowani do dalszych inwestycji w markę, jej pozycjonowanie cenowe, odbudowę gamy marek własnych oraz dalszą cyfryzację. Nasze marki stoją na silnych fundamentach i dlatego, równolegle do rozwoju organicznego, nasz zespół stale udoskonala ofertę dla partnerów już prowadzących sklepy, chcących pozyskać silne wsparcie zarówno w zakresie wspólnych zakupów oraz logistyki, jak i działań pod naszym szyldem. Jesteśmy po to, aby szanując niezależność przedsiębiorców, zapewniać im odpowiednie narzędzia i wsparcie.
Marc Dherment Dyrektor Generalny Grupa Muszkieterów
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.