Advertisement

Kampanie i Promocje

Ruszyła nowa kampania mleka Nestlé Junior

Poniedziałek, 08 marca 2010
W prasie parentingowej startuje kampania reklamowa mleka modyfikowanego Nestlé Junior dla dzieci powyżej 1. roku życia. Jest to kampania wspierająca nowy wariant smakowy tego produktu. Hasło kampanii to „Mleko, które dzieci piją duszkiem". Nawiązaniem do hasła kampanii jest postać mlecznego duszka pojawiająca się w reklamach prasowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Kampania reklamowa mleka Nestlé Junior jest związana z wprowadzeniem na początku roku do sprzedaży nowego mleka Nestlé Junior o smaku naturalnym. Jako metafora braku dodatku cukru w nowym mleku Nestlé Junior, w kampanii pokazana została uciekająca od produktu kostka cukru.

Kampania obejmuje działania reklamowe w prasie parentingowej (Mamo to Ja, Mam Dziecko, Dziecko, Twój Maluszek, Twoje Dziecko i Rodzice), które rozpoczęły się od wydań marcowych. Cała linia Nestlé Junior, w tym także nowe mleko o smaku naturalnym, będzie wspierana kampanią prasową do końca 2010 roku. 

W ramach działań marketingowych wspierających nowy wariant mleka, przewidziane są także działania skierowane do środowiska medycznego oraz mailing bezpośredni do mam, zawierający informacje o nowym mleku Nestlé Junior.

W materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.

(Maja Święcka)

tagi: Nestle ,