Kampania reklamowa mleka Nestlé Junior jest związana z wprowadzeniem na początku roku do sprzedaży nowego mleka Nestlé Junior o smaku naturalnym. Jako metafora braku dodatku cukru w nowym mleku Nestlé Junior, w kampanii pokazana została uciekająca od produktu kostka cukru.
Kampania obejmuje działania reklamowe w prasie parentingowej (Mamo to Ja, Mam Dziecko, Dziecko, Twój Maluszek, Twoje Dziecko i Rodzice), które rozpoczęły się od wydań marcowych. Cała linia Nestlé Junior, w tym także nowe mleko o smaku naturalnym, będzie wspierana kampanią prasową do końca 2010 roku.
W ramach działań marketingowych wspierających nowy wariant mleka, przewidziane są także działania skierowane do środowiska medycznego oraz mailing bezpośredni do mam, zawierający informacje o nowym mleku Nestlé Junior.
W materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...