Kampania reklamowa mleka Nestlé Junior jest związana z wprowadzeniem na początku roku do sprzedaży nowego mleka Nestlé Junior o smaku naturalnym. Jako metafora braku dodatku cukru w nowym mleku Nestlé Junior, w kampanii pokazana została uciekająca od produktu kostka cukru.
Kampania obejmuje działania reklamowe w prasie parentingowej (Mamo to Ja, Mam Dziecko, Dziecko, Twój Maluszek, Twoje Dziecko i Rodzice), które rozpoczęły się od wydań marcowych. Cała linia Nestlé Junior, w tym także nowe mleko o smaku naturalnym, będzie wspierana kampanią prasową do końca 2010 roku.
W ramach działań marketingowych wspierających nowy wariant mleka, przewidziane są także działania skierowane do środowiska medycznego oraz mailing bezpośredni do mam, zawierający informacje o nowym mleku Nestlé Junior.
W materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...